تلاش برای راه‌اندازی صندوق حمایت از هنرمندان و ورزشکاران هرمزگان


تلاش برای راه‌اندازی صندوق حمایت از هنرمندان و ورزشکاران هرمزگان

‌عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس از تلاش ها و آغاز پیگیری‌ها برای تشکیل و ایجاد صندوق حمایت از هنرمندان و ورزشکاران هرمزگانی با استفاده از ظرفیت اعتباری مسئولیت‌های اجتماعی صنایع غرب بندرعباس خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، ‌حسین هاشمی تختی در حاشیه تماشای نمایش "آخرین پالایشگاه" با بیان اینکه ظرفیت‌های حوزه تئاتر و نمایش هرمزگان بواسطه فعالیت جوانان علاقه مند، با انگیزه و متخصص بسیار توسعه یافته است، اظهار کرد: هنر در هرمزگان ظرفیت های بین المللی برجسته ای دارد که متاسفانه مغفول مانده است کما اینکه ما در این استان و به ویژه بندرعباس استعدادهای هنری داریم که با زبان و فن هنر جهانی آشنایی کامل داشته و می‌توانند در سطح کشور و جهان حرفهایی برای گفتن داشته باشند.

وی با بیان اینکه حمایت از قشر هنرمند را از وظایف اساسی خود می دانیم، اضافه کرد: ما مسئولان همگی باید در کنار هنرمندان برای رفع مشکلات معیشتی آنها تلاش و پیگیری کنیم تا از این طریق زمینه شکوفایی هرچه بیشتر هنر و بهره‌مندی جامعه از این مولفه مهم را فراهم آوریم.

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مذاکراتی را با استاندار هرمزگان انجام داده ایم تا با وارد کردن صنایع غرب بندر عباس و اخذ حمایت های مالی از آنها، صندوقی برای حمایت از فرهنگ و هنر و ورزش استان راه اندازی کنیم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام