944 میلیارد تومان تسهیلات برای رونق تولید در قزوین پرداخت شده است


944 میلیارد تومان تسهیلات برای رونق تولید در قزوین پرداخت شده است

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون 944 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به یک هزار و 80 واحد صنعتی، کشاورزی، خدماتی و معدنی در استان پرداخت شده است.


به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان روز شنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان و بانک ها در محل استانداری قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه در سال گذشته و چهار ماهه امسال ارائه کرد.

پرزحمت تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۸۰ واحد در بخش صنعت، معدن و کشاورزی به مبلغ ۹۴۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت مستقیم و رونق تولید و انتقالی از سال ۹۶ در استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآورشد: استان قزوین با ۲۴۱ فقره نظارت در بخش تسهیلات کشاورزی و صنعت رتبه دوم را در کشور کسب کرده است.

پرزحمت در ادامه به تسهیلات پرداخت شده در دو هفته اخیر اشاره کرد و گفت:در مدت یادشده تعداد ۱۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۷۷ میلیارد ریال به تولیدکنندگان و صنعتگران استان قزوین پرداخت شده است.

کد خبر 4346246

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیگر نمی‌توانم با شوهر بچه‌ ننه ام زندگی کنم / طلاق می‌گیرم + گفتگو