رئیس فدراسیون جودو: به کسب یکی دو مدال در بازیهای آسیایی امیدواریم


رئیس فدراسیون جودو: به کسب یکی دو مدال در بازیهای آسیایی امیدواریم

رئیس فدراسیون جودو و کوراش گفت: جوجیتسو و کوراش مهمانانی هستند که حضورشان طولانی شده است.

محمد درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص وضعیت تیم ملی جودو و اعزام این تیم به بازیهای آسیایی جاکارتا اظهار کرد: بر اساس سهمیه‌ای که به ما داده‌اند، ۴ نفر مرد و 2 نفر زن به این مسابقات اعزام خواهیم کرد. البته بانوان جودوکار ما با توجه به اینکه یک مربی خارجی برایشان آورده‌ایم، به تازگی و از ۴ ماه پیش شروع به تمرین جدی کرده‌اند. ولی در بخش آقایان امیدواریم که یکی دو مدال برای کشور به ارمغان بیاورند.

وی در خصوص جدایی رشته کوراش از این فدراسیون نیز گفت: رشته‌های جوجیتسو و کوراش هر دو مهمان ما هستند ولی ماندن‌شان یک مقدار طولانی شده است. ما منتظر تصمیمات وزارت ورزش هستیم تا تکلیف این دو رشته را هم مشخص کنیم، ولی فعلا صحبتی در این خصوص صورت نگرفته چرا که فعلا درگیر بازی‌های آسیایی جاکارتا هستند ولی بعد از این بازی‌ها تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

رئیس فدراسیون جودو در خصوص برنامه‌های این فدراسیون برای بازگرداندن جودو به روزهای طلایی خود نیز گفت: در این خصوص برنامه‌های زیادی داریم ولی به طور کلی برنامه‌های ما برای رسیدن به این هدف در بخش های مختلفی مثل تیم ملی، استعدادیابی، داوری، مربیگری، آموزش و بانوان باید کار کرد، اگر ما در تمامی این قسمت‌ها فعالیت کنیم، می توانیم جودو را به روزهای طلایی قبلی خودش برگردانیم، در غیر این صورت این اتفاق نمی‌افتد. ما امیدواریم که با پیش‌بینی‌هایی که شده است این اتفاق عملی شود.

وی در خصوص وضعیت جودوی استان مرکزی گفت: به دلیل اینکه شرایط به نحوی بوده است که ما در استان مرکزی یک سال رئیس هیئت نداشتیم، تقریبا می‌توان گفت که فاقد ثبات و بالندگی مورد انتظار در هیئت جودوی استان مرکزی بودیم ولی امیدواریم که با انتخابات انجام شده وضعیت جودو در این استان دوباره روی دور رشد بیفتد و ما بتوانیم این عقب افتادگی را جبران کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)