بیل اسکارسگارد از کار با بازیگران بزرگ‌سال فیلم IT: Chapter Two صحبت می‌کند


بیل اسکارسگارد از کار با بازیگران بزرگ‌سال فیلم IT: Chapter Two صحبت می‌کند

ما در سال پیش شاهد اکران فیلم تحسین شده IT بودیم و تیم سازنده بلافاصله به سراغ دنباله آن رفته و در آینده نه چندان دور شاهد اکران فیلم IT: Chapter Two خواهیم بود. قسمت اول این فیلم از تیم بازیگری جوان در کنار بیل اسکارسگارد استفاده کرده بود و حالا برای فیلم IT: Chapter...

ما در سال پیش شاهد اکران فیلم تحسین شده IT بودیم و تیم سازنده بلافاصله به سراغ دنباله آن رفته و در آینده نه چندان دور شاهد اکران فیلم IT: Chapter Two خواهیم بود.

قسمت اول این فیلم از تیم بازیگری جوان در کنار بیل اسکارسگارد استفاده کرده بود و حالا برای فیلم IT: Chapter Two تیم بازیگری بزرگ‌سال دور هم جمع شده‌اند تا داستانی را چندین سال بعد روایت کنند. اکنون بیل اسکارسگارد به صحبت در این مورد پرداخته است که باعث نحو متفاوت نزدیک شدنش به شخصیت پنی وایز و تغییر پویایی پشت صنحه فیلم‌برداری شده است.

پشت صحنه من اکنون می‌توانم با تمام تیم بازیگری وقت بگذرانم. این موضوع کمی عجیب و سورئال است، چون بعضی از آن‌ها بازیگران بزرگی هستند که وارد فیلم تو شده‌اند. آن‌ها وارد فیلمی شده‌اند که من، کارگردان فیلم اندی و تیم بازیگری جوان خود انجام داده‌ایم. آن‌ها نیز هیجان زده هستند و من از بودن در کنار آن‌ها بسیار لذت برده‌ام. فیلم‌برداری با تیم بازیگری بززرگ‌سال بسیار متفاوت است ولی در عین حال جالب نیز هست. تیم بازیگری بزرگ‌سال ما بسیار مستعد هست و فکر می‌کنم که کیفیت نسخه نهایی فیلم را بهبود خواهد بخشید.

فیلم IT توانست در بازار جهانی بیش از 700 میلیون دلار فروش داشته باشد که باعث شده نگرش بیل اسکارسگارد به شخصیت پنی وایز تغییر کند.

این موضوع کمی عجیب است و الان خیلی چیزها تغییر کرده‌اند. برای فیلم اول هیچکس اطلاع نداشت که نتیجه کار من چه می‌شود و من نمی‌دانستم که آیا موفق خواهم شد یا اینکه مردم چه واکنشی نشان خواهند داد. در آن زمان خیلی چیزها موجب نگرانی بودند ولی این موضوع خوب نیز بود، چون من کار خودم را می‌کردم و کسی نمی‌توانست به من بگوید که چگونه باید کارم را انجام دهم. مثل این بود که از می‌خواستم از کار تیم کوری فاصله یگیرم و بعد با چیز عجیبی شخصیت را خاص‌تر می‌کردم. برای فیلم قبل من به صورت نزدیک با اندی کار می‌کردم ولی برای این فیلم باید دوباره خودم را با شخصیت تطابق دهم. شخصیت پنی وایز بسیار محبوب شده و برای خودش به یک ستاره تبدیل شده است.

قسمت اول فیلم IT نصفه اول رمان کینگ را پوشش داد. داستان این فیلم درباره یک گروه از بچه‌هاست که لقب «کلوپ بازنده‌ها» (The Losers Club) را به خودشان داده‌اند. این گروه با موجودی شیطانی برخورد می‌کنند که تغییرشکل داده و در حال حاضر در قالب «پنی‌وایز دلقک رقاص» (Pennywise, The Dancing Clown) با بازی «بیل اسکارسگارد» (Bill Skarsgard) بوده و از ترس بچه‌ها تغذیه می‌کند.

فیلم IT: Chapter Two قسمت دوم رمان را به تصویر می‌کشد. این فیلم ما را ۲۷ سال بعد از وقایع فیلم اول به شهر «دری» (Derry) می‌برد و همان بچه‌ها را نشان می‌دهد که حالا همگی بزرگ شده‌اند و با ماجرایی جدید درگیر می‌شوند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بیل اسکارسگارد از کار با بازیگران بزرگ‌سال فیلم IT: Chapter Two صحبت می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند