ارائهٔ سقف شیشه‌ای برای بوگاتی شیرون


ارائهٔ سقف شیشه‌ای برای بوگاتی شیرون

بوگاتی که احتمالاً هنوز هم به دنبال ثبت رکورد سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا با مدل شیرون است، به‌تازگی سقف شیشه‌ای را به‌عنوان جدیدترین آپشن برای این هایپرکار ارائه کرده است. این سقف که «Sky View» نامیده شده است، شامل دو پانل شیشه‌ای ثابت بالای سر راننده و سرنشین می‌شود که هرکدام 65 سانتیمتر طول و... نوشته ارائهٔ سقف شیشه‌ای...

بوگاتی که احتمالاً هنوز هم به دنبال ثبت رکورد سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا با مدل شیرون است، به‌تازگی سقف شیشه‌ای را به‌عنوان جدیدترین آپشن برای این هایپرکار ارائه کرده است. این سقف که «Sky View» نامیده شده است، شامل دو پانل شیشه‌ای ثابت بالای سر راننده و سرنشین می‌شود که هرکدام 65 سانتیمتر طول و 44 سانتیمتر عرض دارند.

ارائهٔ سقف شیشه‌ای برای بوگاتی شیرون

به گفتهٔ بوگاتی، این سقف شیشه‌ای 2.7 سانتیمتر فضای سر بیشتری را برای سرنشینان فراهم کرده است و برای حفظ حریم خصوصی و همین‌طور جلوگیری از ورود اشعهٔ UV یا همان ماوراءبنفش، امکان رنگی شدن آن‌هم وجود دارد. علاوه بر این، این سقف شیشه‌ای جدید، موجب کاهش چشمگیر سروصدا شده و بر استحکام کلی خودرو یا ایمنی آن در تصادفات نیز تأثیری ندارد.

ارائهٔ سقف شیشه‌ای برای بوگاتی شیرون

بوگاتی گفته است که این سقف شیشه‌ای به‌عنوان یک آپشن برای شیرون قابل سفارش است اما هنوز در مورد هزینهٔ آن صحبتی مطرح نشده است. البته وقتی کسی می‌تواند چند میلیون دلار برای خرید یکی از بهترین خودروهای ساخته شده در تاریخ پرداخت کند، به‌احتمال‌زیاد پرداخت مبلغی چهار یا حتی پنج‌رقمی برای سفارش سقف شیشه‌ای چندان اهمیتی نخواهد داشت. بوگاتی شیرون مجهز به سقف شیشه‌ای سفارشی در پایان ماه آگوست در هفتهٔ خودروی مونتری در کالیفرنیا رسماً به نمایش درخواهد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند