کارمند سابق کوانتیک دریم برنده‌ی پرونده‌ی قضایی علیه این استودیو شد


کارمند سابق کوانتیک دریم برنده‌ی پرونده‌ی قضایی علیه این استودیو شد

دادگاه فرانسوی به نفع کارمند سابق استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) به‌خاطر شکایت برای فضای کاری مسموم رای داده است. چند ماه قبل از عرضه‌ی بازی Detroit: Become Human، گزارشاتی مبنی بر فضای کاری مسموم و پر از رفتارهای کاملاً نادرست کوانتیک دریم منتشر شد. در آن زمان تصاویری در...

دادگاه فرانسوی به نفع کارمند سابق استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) به‌خاطر شکایت برای فضای کاری مسموم رای داده است.

چند ماه قبل از عرضه‌ی بازی Detroit: Become Human، گزارشاتی مبنی بر فضای کاری مسموم و پر از رفتارهای کاملاً نادرست کوانتیک دریم منتشر شد. در آن زمان تصاویری در رابطه با تعارضات جنسی اعضای کوانتیک دریم هم به انتشار رسید و رسانه‌های فرانسوی Le Monde ،Canard PC و Mediapart مدیران این استودیو یعنی «دیوید کیج» (David Cage) و «گیوم دفاندامیر» (Guillaume de Fondaumière) را به نادیده گرفتن این تصاویر و جعلی خواندن آن‌ها به همراه کار کشیدن بیش از حد از کارکنان و فضای نامناسب کاری متهم کردند و این استودیو نیز از آن‌ها شکایت کرد، گرچه پرونده‌ی مربوطه همچنان جریان دارد.

به گزارش سایت یوروگیمر، به‌تازگی یک دادگاه فرانسوی به نفع کارمند سابق کوانتیک دریم که به خاطر این شرایط استودیوی خود را ترک کرده، رای داده است. با این وجود، پرونده‌ی وی کمی ریسک دارد زیرا درخواست خروج توسط کارمندی ارائه شده که خود را قربانی و شاکی معرفی کرده است. با به اجرا رسیدن این مرحله، کارمند دستمزد و حقوق استخدام خود را از دست می‌دهد اما سپس می‌تواند برای اخراج ناعادلانه دادخواست رسمی بدهد.

البته این اولین پرونده‌ بر علیه کوانتیک دریم نیست ولی اولین پرونده‌ای به حساب می‌آید که نتیجه‌اش به نفع شاکی بوده است. دو پرونده‌ی قبلی رد شده‌اند که یکی از آن‌ها در پروسه‌ی ارسال به دادگاه عالی برای تجدید نظر به سر می‌برد.

نظر شما راجع به اتهامات و شکایات وارده به کوانتیک دریم چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
کارمند سابق کوانتیک دریم برنده‌ی پرونده‌ی قضایی علیه این استودیو شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...