حفظ سلامت کانون خانواده نیازمند سرمایه گذاری است


حفظ سلامت کانون خانواده نیازمند سرمایه گذاری است

بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند بر لزوم سرمایه گذاری برای سلامت کانون خانواده تأکید کرد و گفت: قلب تپنده زندگی، خانواده بوده و ایجاد مشکل در آن ناهنجاری های زیادی در جامعه به وجود می آورد.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین مختاری ظهر پنج شنبه در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه خانواده های مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) بیرجند اظهار داشت: خانواده موتور زندگی خانواده است که اگر سالم نباشد جامعه را نیز دچار مشکل می کند.

وی، خانواده را مهمترین مرکز اجتماعی دانست و گفت: قلب تپنده زندگی خانواده بوده و ایجاد مشکل در آن ناهنجاری های زیادی در جامعه به وجود می آورد.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند بر لزوم سرمایه گذاری برای سلامت کانون خانواده تأکید کرد و افزود: این سرمایه گذاری را باید پدر و مادر به عنوان عضوهای اصلی خانواده انجام دهند.

مختاری با تأکید بر اینکه والدین باید قوتی، سالم و مجهز باشند، عنوان داشت: پدر و مادر باید مواظبت کنند تا فرزندانشان تحت تأثیر فرهنگ غربی قرار نگیرد چراکه این امر سبب سستی بنیان خانواده می شود.

وی با اشاره به راهکارهایی برای تصحیح روابط زناشویی، بیان داشت: زن و شوهر باید زینت یکدیگر باشند و فرزندانشان را نیز به گونه تربیت کنند که در آینده زینت همسران خود باشند.

امام جمعه موقت بیرجند همچنین بر لزوم ایجاد فرهنگ قناعت در بین خانواده ها تأکید کرد و گفت: زن و شوهر در شرایط سخت اقتصادی باید یکدیگر را درک کرده و زن باید با قناعت و کاهش تشریفات از کیان خانواده محافظت کنند.

مختاری ادامه داد: همچنین زن و مرد باید پوشاننده عیوب هم باشند و خوبی های یکدیگر را برای فرزندان خود برجسته کنند.

کد خبر 4364013

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مالچ‌پاشی در طبس با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای انجام شد