آخرین بسته الحاقی بازی Call of Duty WWII با نام Shadow War رسما معرفی شد


آخرین بسته الحاقی بازی Call of Duty WWII با نام Shadow War رسما معرفی شد

اکتیویژن و کمپانی Sledgehammer Games پس از مدت‎ها انتظار بالاخره آخرین بسته الحاقی بازی Call of Duty WWII را که Shadow War نام دارد، معرفی کردند. به این دلیل که بازی Call of Duty: Black Ops 4 تنها دو ماه تا انتشار فاصله دارد این نکته که طرفداران بازی Call of Duty WWII یک دی ال سی دیگر دریافت می‎کنند...

اکتیویژن و کمپانی Sledgehammer Games پس از مدت‎ها انتظار بالاخره آخرین بسته الحاقی بازی Call of Duty WWII را که Shadow War نام دارد، معرفی کردند.

به این دلیل که بازی Call of Duty: Black Ops 4 تنها دو ماه تا انتشار فاصله دارد این نکته که طرفداران بازی Call of Duty WWII یک دی ال سی دیگر دریافت می‎کنند به راحتی به دست فراموشی سپرده می‎شود. امروز کمپانی توسعه‎دهنده بازی Call of Duty WWII با نام Sledgehammer Games چهارمین و آخرین پک دی ال سی این بازی را که Shadow War نام دارد معرفی کرد.

طبق معمول این بسته شامل 3 نقشه برای بخش مولتی‎پلیر، یک نقشه برای وار مود و یک نقشه برای بخش نازی‎زامبی می‎شود. اولین نقشه‎ بخش مولتی‎پلیر این بازی که Airship نام دارد بازیکن را به کنار صخره‎ای که یک زِپلین (کشتی هوایی) کنار آن فرود آمده می‎برد هرچند این کشتی توسط بازیکن غیرقابل کنترل است اما می‎توان درون آن به جست‎وجو پرداخت. Excavation که نام دومین نقشه است در معادن زیرزمینی جریان دارد، در حالی که در سومین نقشه با نام Chancellery بازیکنان باید بر سر تصاحب ساختمان‎های عظیم دولتی با یکدیگر جدل کنند.

بازیکنان به علاوه یک نقشه وار مود با نام Operation: Arcane را که در اتریش جریان دارد در اختیار دارند، نقطه قوت این نقشه این است که بازیکنان می‎توانند از سلاح‎های خاصی که در نقشه وجود دارند استفاده کنند.

و بالاخره بازیکنان یک نقشه نازی‎زامبی هم با نام The Frozen Throne دریافت می‎کنند، که در غاری بزرگ با هزاران تونل جریان دارد و اسرار بسیاری در خود جای داده است.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

موارد ذکر شده در بالا تمام چیزهایی هستند که خریداران نسخه معمولی بازی دریافت می‎کنند؛ اما دارندگان سیزن پَس بازی به یک قابلیت جالب دیگر دسترسی خواهند داشت. اگر شما سیزن پس را داشته باشید و با کسی که آن را در اختیار ندارد وارد یک پارتی شوید، آن فرد می‎تواند بازی در تمام نقشه‎‎های دی ال سی چهارم را تجربه کند. برای جشن گرفتن معرفی این دی ال سی کمپانی Sledgehammer Games تریلری جدید منتشر کرده است که حاوی گیم‎پلی و بازی در نقشه‎های جدید است. دی ال سی Shadow War در 28 اوت (6 شهریور) برای پلی‎استیشن 4 منتشر می‎شود. سایر پلتفرم‎ها یک ماه دیگر به آن دسترسی خواهد داشت.

نظر شما درباره بازی Call of Duty WWII چیست؟ آیا شما هم مشتاقانه منتظر دی ال سی آخر این بازی هستید؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
آخرین بسته الحاقی بازی Call of Duty WWII با نام Shadow War رسما معرفی شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کاز هیرای به زودی بازنشسته و از سونی جدا می‌شود