دو عضو هیات مدیره بانک کشاورزی با حکم وزیر برکنار شده منصوب شدند!


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: دو عضو موظف هیات مدیره بانک کشاورزی با پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی و با حکم وزیر اقتصاد که امروز در جریان استیضاح از سوی مجلسی‌ها برکنار شد، منصوب شدند. به گزارش بانک مردم، وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد به پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی و تایید بانک مرکزی، دو عضو موظف هیات مدیره بانک کشاورزی با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی...

کد خبر : 103099 تاریخ انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۷

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: دو عضو موظف هیات مدیره بانک کشاورزی با پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی و با حکم وزیر اقتصاد که امروز در جریان استیضاح از سوی مجلسی‌ها برکنار شد، منصوب شدند.

به گزارش بانک مردم، وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد به پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی و تایید بانک مرکزی، دو عضو موظف هیات مدیره بانک کشاورزی با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی منصوب شدند.

به پیشنهاد محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و تایید بانک مرکزی مبنی بر صلاحیت حرفه ای و تخصصی، آقایان کیامرز قاسمی زانیانی و فرهاد فنودی با حکم مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان عضو موظف هیات مدیره بانک کشاورزی منصوب شدند.

با توجه به تخصص و تجارب افراد یاد شده در رده های مختلف مدیریتی،انتظار می رود در مسئولیت های جدید نیز بتوانند خدماتی بیش از گذشته به بخش کشاورزی و تولیدکنندگان و بهره بردان این بخش ارائه نمایند.

دو عضو هیات مدیره بانک کشاورزی با حکم وزیر برکنار شده منصوب شدند!

دو عضو هیات مدیره بانک کشاورزی با حکم وزیر برکنار شده منصوب شدند! دو عضو هیات مدیره بانک کشاورزی با حکم وزیر برکنار شده منصوب شدند! دو عضو هیات مدیره بانک کشاورزی با حکم وزیر برکنار شده منصوب شدند!
30 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند