مشخصات گوشی آنر 8X مکس فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 660 و باتری 4900 میلی آمپر ساعتی


مشخصات گوشی آنر 8X مکس فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 660 و باتری 4900 میلی آمپر ساعتی

رسانه کلیک – شرکت آنر (Honor) در آینده از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی می‌کند. به تازگی مشخصات گوشی آنر 8X مکس به اینترنت راه پیدا کرده است. شرکت هواوی و زیرمجموعه آن، آنر بیشتر محصولات خود را به پردازنده‌های خانگی Kirin مجهز می‌کنند. با این حال برخی از گوشی‌های هوشمند این دو شرکت به […] نوشته مشخصات گوشی آنر 8X مکس فاش شد؛ پردازنده...

رسانه کلیک – شرکت آنر (Honor) در آینده از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی می‌کند. به تازگی مشخصات گوشی آنر 8X مکس به اینترنت راه پیدا کرده است.

شرکت هواوی و زیرمجموعه آن، آنر بیشتر محصولات خود را به پردازنده‌های خانگی Kirin مجهز می‌کنند. با این حال برخی از گوشی‌های هوشمند این دو شرکت به پردازنده‌های کوالکام مجهز شده‌اند که برای مثال می‌توان به چیپست اسنپدراگون 430 برای آنر 7A و پردازنده اسنپدراگون 450 برای آنر 7C اشاره کرد.

اخیرا مشخصات گوشی آنر 8X مکس به وسیله بنچمارک Master Lu مشخص شده است. در حالی که انتظار می‌رفت قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کایرین 710 تامین کند، اطلاعات جدید به استفاده از تراشه اسنپدراگون 660 اشاره می‌کند.

در گذشته دستگاهی با شماره مدل ARE-AL00 در TENAA حضور پیدا کرده بود. حال این دستگاه در بنچمارک Master Lu مشاهده شده است. این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون 660، امتیاز 123,919 را در این بنچمارک کسب کرده است. این پردازنده را 4 گیگابایت رم همراهی می‌ کند.

گوشی آنر 8X مکس به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی مجهز می‌ شود و در جلوی آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد. در حالی که بنچمارک Master Lu ابعاد نمایشگر این دستگاه را مشخص نکرده، به رزولوشن فول اچ دی پلاس آن اشاره دارد.

مشخصات گوشی آنر 8X مکس فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 660 و باتری 4900 میلی آمپر ساعتیمشخصات گوشی آنر 8X مکس فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 660 و باتری 4900 میلی آمپر ساعتی مشخصات گوشی آنر 8X مکس فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 660 و باتری 4900 میلی آمپر ساعتیمشخصات گوشی آنر 8X مکس فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 660 و باتری 4900 میلی آمپر ساعتی مشخصات گوشی آنر 8X مکس فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 660 و باتری 4900 میلی آمپر ساعتیمشخصات گوشی آنر 8X مکس فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 660 و باتری 4900 میلی آمپر ساعتی

گوشی آنر 8X مکس در گذشته در TENAA حضور پیدا کرده بود که بر اساس آن، محصول آینده آنر به نمایشگر غول پیکر 7.12 اینچی مجهز می شود. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌ توان به باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی، سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی آن اشاره کرد.

شرکت آنر در گذشته نه چندان دور تیزری از دستگاه در فضای مجازی منتشر کرده بود (تیزر گوشی آنر 8X منتشر شد؛ رونمایی در آینده نزدیک). علاوه بر تیزر، شاهد انتشار تصاویر واقعی آن در اینترنت نیز بودیم (تصاویر واقعی آنر 8X به نمایشگر غول پیکر آن اشاره می کند).

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری