امیر نوری بازیگر، نگاه ویژه به مذاکرات هسته ای


امیر نوری بازیگر، نگاه ویژه به مذاکرات هسته ای

امیر نوری، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود عکس‌‌ جدیدی را منتشر کرده که در آن «عموپورنگ» و «امیرمحمد» به همراه چند هنرمند دیگر دیده می‌شوند. وی در متنی همراه این عکس نوشته است: «نگاه ویژه به نتیجه مذاکرات هسته ای از راه دور»

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: امیر نوری، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود عکس‌‌ جدیدی را منتشر کرده که در آن «عموپورنگ» و «امیرمحمد» به همراه چند هنرمند دیگر دیده می‌شوند. وی در متنی همراه این عکس نوشته است: «نگاه ویژه به نتیجه مذاکرات هسته ای از راه دور»
در این عکس علاوه بر داریوش فرضیایی و امیرمحمد متقیان، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی و حدیث فولادوند هم در کنار امیر نوری دیده می‌شوند.

امیر نوری بازیگر، نگاه ویژه به مذاکرات هسته ای

امیر محمد متقیان متولد سال ۱۳۷۴ است و سالها همکار داریوش فرضیایی که به نام «عمو پورنگ» شهرت دارد، بوده است.

امیر نوری بازیگر، نگاه ویژه به مذاکرات هسته ای

امیر سهیلی در برنامه‌های «عموپورنگ» در نقش «سلطان» حضور داشته و ابراهیم شفیعی از بازیگران مجموعه تلویزیونی خنده‌بازار است. شفیعی همچنین در بعضی از برنامه عموپورنگ هم به ایفای نقش پرداخته است. همچنین حدیث فولادوند از بازیگران سینما و تلویزیون است که در چندین فیلم سینمایی از جمله «داماد خجالتی»، «کما»، «رز زرد» و «دست‌های آلوده» بازی کرده است. از سریال‌هایی که فولادوند در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «معصومیت از دست رفته» و «مختارنامه» اشاره کرد.
امیر نوری متولد سال 1363 است و تاکنون در چند فیلم سینمایی از جمله «دایره زنگی»، «پسر تهرانی» و «مجرد ۴۰ ساله» بازی کرده است. از سریال‌هایی که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «خوش رکاب» و «بدون شرح» اشاره کرد.

امیر نوری بازیگر، نگاه ویژه به مذاکرات هسته ای

نوری با حساب‌ کاربری amir_nouri_nouri@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند.
اگر عضو اینستاگرام هستید و هنوز به جمع نی‌ نی‌ بانی های اینستاگرام نپیوسته‌اید، با ما همراه شوید: NINIBANCOM@

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)