پیش بینی جو پایدار و آسمان آفتابی برای اغلب شهرهای ایران


پیش بینی جو پایدار و آسمان آفتابی برای اغلب شهرهای ایران

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طبق تحلیل آخرین داده ها و نقشه های هواشناسی، تا پایان هفته، در بیشتر مناطق کشور آسمانی آفتابی و جوی نسبتا پایدار خواهیم داشت.

علی توکلی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبستان درباره وضعیت هوای مناطق کشور در روز عید غدیرخم گفت: طبق تحلیل آخرین داده ها و نقشه های هواشناسی، در بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته آسمانی آفتابی و جوی نسبتا پایدار خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز در برخی مناطق ارتفاعات البرز شرقی و پنجشنبه و جمعه در برخی از مناطق ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه طی سه روز آینده، وزش باد و گرد و خاک در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل پیش بینی می شود، ادامه داد: امروز و فردا (روز عید غدیر) در ساعات بعدازظهر، در برخی مناطق شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و دامنه های زاگرس جنوبی رشد ابر پیش بینی می شود.

توکلی درباره وضعیت هوای تهران در روزهای پایانی هفته و روز عید غدیر نیز گفت: آسمان تهران در روز عید غدیر صاف همراه با وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوای تهران در این روز 37 درجه پیش بینی می شود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق