افتتاح جشنواره بستنی در برج میلاد تهران


افتتاح جشنواره بستنی در برج میلاد تهران

جشنواره بستنی با هدف معرفی کسب و کار‌های کوچک در برج میلاد تهران برگزار می شود.

افتتاح جشنواره بستنی در برج میلاد تهرانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما دبیر اجرایی جشنواره بستنی با اعلام این خبر گفت در راستای برند سازی در بخش بستنی های دست ساز و معرفی کسب و کارهایی که در این بخش به سرعت درحال رشد هستند این جشنواره برگزار می شود.
رویال محمدخانی با اشاره به موضوع رضایتمندی مشتری در اینگونه کسب و کارها گفت در این جشنواره مردم با روند تولید بستنی آشنا میشوند و نظرات خود را به گوش صاحبان این نشانها میرسانند .
وی افزود نشان های مختلفی از تهران ،تبریز ،کرج ، اصفهان و برخی شهرهای دیگر در این جشنواره حضور دارند و به ارائه محصولات خود می پردازند.
وی گفت سعی کردیم در مدت یک هفته برگزاری این جشنواره ،فضایی شاد و مفرح برای خانواده ها ایجاد کنیم که هم از برنامه های آن لذت ببرند و هم با کسب و کارهای این چنینی بیشتر آشنا شوند .
محمدخانی به سرانه مصرف بستنی در کشور هم اشاره کرد و گفت بر اساس آمارهایی که پیش از این گفته شده هر ایرانی حدود ۵/ ۳ کیلو بستنی در سال مصرف میکند و این عدد نشان میدهد که کسب و کارها در این بخش امکان رونق بسیاری دارند.
وی گفت مراسم افتتاحیه از ساعت 18 امروز آغاز میشود و حضور عروسکهای تن پوش به همراه برنامه های شاد و مفرح برای کودکان از جمله برنامه های آن خواهد بود.
جشنواره بستنی تا 16 شهریور ماه و به مدت ۷ روز در برج میلاد تهران برپا خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات