“سفید کردن دندان” با روش های مختلف خانگی و بدون ضرر


بعضی از افراد با وجود اینکه بهداشت شخصی را رعایت می کنند و به سلامت دندان اهمیت می دهند، ولی باز هم از زردی دندان خود شکایت دارند، می توان زردی دندان را با مواد خوراکی و روش های خانگی سفید کرد. سفید کردن دندان ها به طور طبیعی در خانه داروهای خانگی زیادی وجود دارند … نوشته “سفید کردن دندان” با روش های مختلف خانگی و بدون ضرر اولین بار در...

بعضی از افراد با وجود اینکه بهداشت شخصی را رعایت می کنند و به سلامت دندان اهمیت می دهند، ولی باز هم از زردی دندان خود شکایت دارند، می توان زردی دندان را با مواد خوراکی و روش های خانگی سفید کرد.

سفید کردن دندان ها به طور طبیعی در خانه

داروهای خانگی زیادی وجود دارند که شما می توانید از آنها برای روشن و سفید شدن دندان ها و زیبایی لبخند خود استفاده کنید، که هم روشی اسان هستند و هم مقرون به صرفه هستند. در این بخش تاپ ناز روش های موثر برای داشتن دندان سفید در خانه را به شما معرفی می کینم.

روش های طبیعی سفید کردن دندان

پشنیهادات خانگی برای داشتن دندان های سفید

1 – خمیر جوش شیرین و پراکسید هیدروژن

با مخلوط کردن یک قاشق چای خوری جوش شیرین با پراکسید هیدروژن درون رفی کوچک می توانید یک خمیر نازک درست کنید و از مسواک نرم برای مالیدن این خمیر بر روی دندان استفاده کنید، خیلی آرام و به مدت 2 دقیقه بر روی دندان ها بمالید و بطور منظم مسواک کنید.

2 – قرقره کردن پراکسید هیدروژن

در ابتدا با خمیر دندان معمولی مسواک کنید؛ نصف فنجان اب را با 2 قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن مخلو کنید و در دهان خود به مدت 1 دقیقه قرقره کنید. برای حذف پراکسید هیدروژن، مسواک بزنید و با آب بشویی. این کار را هر روز تکرار کنید تا زمانی که دندان های شما کاملا سفید شوند.

3 – استفاده از خمیر نمک دریا و جوش شیرین به عنوان خمیر دندان

یک قاشق چای خوری جوش شیرین را با نصف قاشق چای خوری نمک دریا با مقدرای آب درون ظرف کوچکی مخلوط کنید تا تبدیل به خمیری نازک شود، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر بر روی دندان خود استفاده کنید و به آرامی و به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید و سپس با آب بشویید و پس از آن با خمیردندان منظم مسواک بزنید.
“سفید کردن دندان” با روش های مختلف خانگی و بدون ضرر
سفید کردن دندان با نمک دریایی

4 – مسواک زدن با خمیر پودر زردچوبه

1 قاشق چای خوری زردچوبه را با کمی آب درون ظرف کوچکی مخلوط کنید تا خمیری نازک درست شود، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر بر روی دندان استفاده کنید و خیلی آرام به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید و مراقب باشید که پاشیده نشود زیرا باعث می شود همه جا رنگی شود. با اب بشویید و بعد از آن با خمیردندان به صورت منظم مسواک کنید.

5 – مسواک زدن با ذغال سنگ فعال

پودر زغال سنگ با درجه فعال مواد غذایی را بر روی مسواک مرطوب بپاشید، سپس به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید. باید مراقب باشید که پاشیده نشود، چون می تواند همه جا را لکه دار کند. بعد از آن با آب بشویید و به صورت منظم مسواک بزنید.

6 – سفید کردن دندان ها با خمیر آب لیمو و جوش شیرین

یک قاشق چای خوری آب لیمو را با جوش شیرین و به مقدار لازم مخلوط کنید تا خمیری نازک ایجاد شود، سپس با مسواک نرم و خیلی آرام در حدود 2 دقیقه مسواک کنید و سپس با آب بشویید سپس با خمیر دندان به طور منظم مسواک بزنید تا آب لیمو از بین برود.
“سفید کردن دندان” با روش های مختلف خانگی و بدون ضرر
سفید شدن دندان با لیمو و جوش شیرین

7 – قرقره روغن نارگیل و مسواک زدن

یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را درون دهان بریزید و قرقره کنید تا آن را در اطراف دهان خود به مدت 5 تا 20 دقیقه بچزخانید. جوش شیرین را بر روی مسواک مرطوب بپاشید و دنادن های خود را مسواک بزنید و بشویید.

8 – شستشوی دندان با سرکه سیب و ضدعفونی کردن

یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را، شبیه به دهان شویه در اطراف دهان خود به مدت 2 دقیقه شستشو دهید، بعد از آن مسواک خود را در سرکه سیب فرو کنید و برای کمک کردن به حذف لکه ها مسواک بزنید و بعد بشویید و سپس دندانهایتان را با جوش شیرین و خمیر دندان مسواک بزنید تا تمام سرکه سیب حذف شود.
“سفید کردن دندان” با روش های مختلف خانگی و بدون ضرر
سرکه سیب برای داشتن دندان سفید

9 – ضدعفونی دهان و دندان با جوش شیرین، خمیر دندان و هیدروژن پراکسید

2 قاشق چای خوری جوش شیرین را با 2 قاشق چای خوری از خمیر دندان و یک قاشق چای خوری از پراکسید هیدروژن مخلوط کنید و این مخلوط را بر روی دندان ها پخش کنید و 5 تا 10 دقیقه آن را رها کنید.
دندان هایتان را با مخلوط مسواک کنید و سپس با آب بشویید، برای حذف تمام پراکسید هیدروژن با خمیر دندان به طور منظم و یا با جوش شیرین مسواک بزنید.

10 – خمیر دندان سفید کننده خانگی با اسانس های روغن

مقداری مساوی از روغن نارگیل و 1 قاشق چای خوری زردچوبه با چند قطره از روغن نعناع، اسانس نعناع یا روغن چوب دارچین مخلوط کنید تا خمیر دندان درست شود و سپس با آن روزی دو بار دندانهایتان را مسواک بزنید.

11 – خمیر دندان سفید کننده خانگی با زردچوبه

1 قاشق غذاخوری نارگیل و 1 قاشق چای خوری پودر زردچوبه را با چند قطره از روغن نعناع، اسانس نعناع با روغن چوب دارچین مخلوط کنید تا خمیر دندان درست شود و دندان هایتان روزی 2 بار با آن بشویید.
“سفید کردن دندان” با روش های مختلف خانگی و بدون ضرر
با زردچوبه دندان را سفید کنید

12 – سفیدی دندان با پوست پرتقال و نمک

بخش سفید پوست پرتقال را با نمک دریا بپوشانید و سپس به آرامی به روی دندان های خود به مدت 2 دقیقه مالش دهید بعد آن را بشویید و سپس برای حذف تمام مرکبات، به طور منظم با خمیر دندان و یا جوش شیرین مسواک کنید.

13 – خمیر سفید کننده دندان توت فرنگی و جوش شیرین

یک عدد توت فرنگی بزرگ با برش دهید و له کنید و با نصف قاشق چای خوری جوش شیرین هم بزنید تا صاف و مخلوط شود، مخلوط را بر روی دندان ها بپاشید و 5 دقیقه صبر کنید بشویید و سپس برای حذف توت فرنگی با خمیر دندان به طور منظم و یا جوش شیرین مسواک کنید.
“سفید کردن دندان” با روش های مختلف خانگی و بدون ضرر

14 – ساییدن پوست موز روی دندان ، سفید کننده فوری دندان

یک قطعه کوچک از داخل پوست موز را به دمت 2 دقیقه بر روی دندان های خود مالش دهید و بشویید و سپس برای حذف تمامی موز با خمیر دندان به ظور منظم و یا جوش شیرین مسواک کنید.
“سفید کردن دندان” با روش های مختلف خانگی و بدون ضرر
» همچنین بخوانید :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدیو) لحظه پرتاب بمب اتمی از جنگنده اف 35