5 نفر کشته در تصادف مرگبار تندر ال 90 و مینی بوس


5 نفر کشته در تصادف مرگبار تندر ال 90 و مینی بوس در حوادث 14 شهریور 1397 12 بازدید بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ال 90 و یک مینی بوس در محور امیدیه -دیلم 5 نفر کشته و 1 تن مصدوم شدند. شهیار میرخشتی رئیس مرکز اورژانس خوزستان در گفت‌وگو با فارس در اهواز، […] نوشته 5 نفر کشته در تصادف مرگبار تندر ال 90 و مینی بوس اولین بار در سایت تفریحی بیا تو...

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

۵ نفر کشته در تصادف مرگبار تندر ال ۹۰ و مینی بوس

در حوادث ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲ بازدید

بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ال ۹۰ و یک مینی بوس در محور امیدیه -دیلم ۵ نفر کشته و ۱ تن مصدوم شدند.

شهیار میرخشتی رئیس مرکز اورژانس خوزستان در گفت‌وگو با فارس در اهواز، اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ال ۹۰ و یک مینی بوس در محور امیدیه -دیلم ۵ نفر کشته و ۱ تن مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۵ و ۴۳ دقیقه امروز رخ داده است، گفت: در این سانحه ۵ سرنشین ال نود در همان لحظه فوت می‌کنند.

میرخشتی بیان کرد: یکی از سرنشینان اتوبوس در این سانحه مصدوم شده که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان نفت امیدیه منتقل شد.

منتشر شده توسط: بیا تو تفریح

۵ نفر کشته در تصادف مرگبار تندر ال ۹۰ و مینی بوس
Rate this post
.ps-social-sharing-2011{ -webkit-transition: opacity 0.3s; -moz-transition: opacity 0.3s; filter: alpha(opacity=70); opacity: 0.5; } .ps-social-sharing-2011:hover{ filter: alpha(opacity=100); opacity: 1; }
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!