عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!


عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!

در دنیایی که هر روز شاهد انتشار بازی‌های موبایل جدیدی هستیم، برخی از آن‌ها با مفاهیمی خلاقانه و گاهی عجیب، توانسته‌اند خود را از جمعیت متمایز کنند. این بازی‌ها، که اغلب با داستان‌هایی نامتعارف و گیم‌پلی‌هایی نوآورانه همراه هستند، نه تنها...

در دنیایی که هر روز شاهد انتشار بازی‌های موبایل جدیدی هستیم، برخی از آن‌ها با مفاهیمی خلاقانه و گاهی عجیب، توانسته‌اند خود را از جمعیت متمایز کنند. این بازی‌ها، که اغلب با داستان‌هایی نامتعارف و گیم‌پلی‌هایی نوآورانه همراه هستند، نه تنها حیرت‌انگیزند بلکه می‌توانند تجربه‌ای متفاوت از بازی‌کردن را به ارمغان بیاورند. با معرفی عجیب ترین بازی اندروید همراه ما باشید.

فهرست مطالب این مقاله:

- مقدمه
- عجیب ترین بازی های اندروید
- - بازی کلاسترداک
- - بازی ترکیب حیوانات
- - بازی روز تعطیل
- - بازی سلام ماست
- - بازی تجسم کارما 1
- - بازی چرخ خوشحال
- - بازی قدم‌های لرزان
- - بازی تجسمات
- - بازی جک رباینده
- - بازی انسان صاف می‌افتد
- - بازی بالا رفتن از آن
- - بازی زندگی عجیب است
- جمع‌بندی
- سوالات پرتکرار

مقدمه

این روزها گوشی‌های هوشمند بالاترین آمار گیمرها را به خود اختصاص داده‌اند. اما فارغ از انواع بازی‌های ورزشی، استراتژیک و دیگر سبک‌های معمول و شناخته‌شده برای موبایل، می‌توان برخی بازی‌ها را دید که شاید باور وجود داشتن آنها برای بسیاری از ما سخت باشد.

روند توسعه بازی‌های مخصوص دستگاه‌های موبایل به سرعت در حال پیشرفت است. رقابت شدید در بازار بازی‌ها از توسعه‌دهندگان می‌خواهد که بازی‌هایی با مفاهیمی نوآورانه و منحصر به فرد ارائه دهند. این امر باعث می‌شود توسعه‌دهندگان در ساخت بازی‌ های عجیب اندرویدی، غریب و خلاف جریان اصلی نیز با یکدیگر به رقابت بپردازند. این مفهوم عجیب و غریب ترین بازی های اندرویدی معمولاً از طریق داستان بازی، ارائه بصری و مکانیزم‌های گیم‌پلی که قصد دارند به بازیکنان عرضه شوند، توصیف می‌شود.

بازی های عجیب اندرویدی

در این مقاله، ما به بررسی تعدادی از عجیب‌ترین بازی‌های موبایل خواهیم پرداخت که هر کدام به نوعی قوانین معمول بازی‌سازی را به چالش کشیده‌اند. از سفر در بدن انسان به عنوان یک باکتری خوب در بازی موسوم به «سلام ماست» گرفته تا ماجراجویی‌های ذهنی در تجسمات، این بازی‌ها نشان‌دهنده تنوع بی‌پایان خلاقیت در صنعت بازی‌های موبایل هستند. با ما همراه باشید تا نگاهی عمیق‌تر به این بازی‌های منحصر به فرد بیندازیم و ببینیم چگونه آن‌ها مرزهای سرگرمی دیجیتال را جابجا کرده‌اند.

کلاسترداک یا ClusterDuck

عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!

اولین بازی در لیست عجیب ترین بازی اندروید کلاستر داک قرار دارد. کلاسترداک یک بازی سرگرم‌کننده و آسان است که در آن شما با دستکاری ژن‌ها و ایجاد جهش‌های جدید در دسته‌های مختلفی مانند معمولی، نادر، حماسی و افسانه‌ای، انواع مختلفی از اردک‌ها را خلق می‌کنید.

روند بازی در کلاسترداک به این صورت است: در ابتدای بازی، فضایی با سه لانه و یک حفره بزرگ در مرکز را مشاهده خواهید کرد. در ابتدا، تنها یک تخم وجود دارد که یک اردک معمولی از آن بیرون می‌آید. این اردک تخم دیگری می‌گذارد و از آن نیز یک اردک معمولی دیگر بیرون می‌آید. پس از آن، این دو اردک تخم‌های بیشتری می‌گذارند و به همین ترتیب، صفحه شما پر از اردک‌ها می‌شود. گاهی اوقات، اردکی با نوعی نقص یا جهش به دنیا می‌آید. این جهش‌ها می‌توانند در سر، بدن یا بال‌ها رخ دهند و بسته به خاص بودن آن‌ها، ویژگی‌های معمولی، نادر، حماسی یا افسانه‌ای ایجاد می‌کنند.

در همین رابطه بخوانید:

- معرفی بهترین بازی های اندروید 2024 در سبک های مختلف

به زودی، تعداد زیادی اردک روی صفحه خواهید داشت، بنابراین باید شروع به پرتاب برخی از آن‌ها به داخل حفره کنید. هدف این است که از شر اردک‌های معمولی خلاص شوید و جهش‌های نادری را که می‌توانند هنگام تخم‌گذاری منتقل شوند، نگه دارید.

کلاسترداک یک بازی عجیب اما سرگرم‌کننده با گرافیک هنری و ساده است. از وقت گذراندن و جوجه‌کِشی لذت ببرید و منتظر بمانید تا ببینید چه نوع اردک عجیب‌الخلقه‌ای را در گوشی خود خواهید داشت.

ترکیب حیوانات یا Merge Animals 3D- Mutant Race

عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!

دانلود بازی Merge Animals 3D- Mutant Race برای اندروید

بازی ترکیب حیوانات سه‌بعدی - مسابقه جهش‌یافته‌ها یک بازی اکشن مسابقه‌ای و از بازی های عجیب اندرویدی است. این بازی از نظر مفهومی عجیب به نظر می‌رسد، اما دارای گیم‌پلی نسبتاً ساده و در عین حال سرگرم‌کننده‌ای است. مفهوم بازی بر این است که بازیکنان موجودات عجیب و متفاوت را خلق می‌کنند که در مسیرهای مختلف پر از موانع متنوع به حرکت درآمده و در نهایت بهترین موجود جهش‌یافته و هیبریدی، پیروز شود!

در همین رابطه بخوانید:

- معرفی بازی های اعتیادآور گوشی موبایل [30 بازی آنلاین و آفلاین]

ترکیب حیوانات 3D مسابقه جهش یافته‌ها، حس و حال دانشمند دیوانه‌ای را دارد که قطعاً یادآور فیلم 2012 مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز است. ترکیب بال‌های یک اژدها، دست‌های یک گوریل، پوسته یک لاک‌پشت و سر یک کرگدن نتایج عجیب و در عین حال جالبی خواهد داشت که هم از نظر بصری و هم در گیم‌پلی تفاوت‌های زیادی ایجاد می‌کند.

عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!

گیم‌پلی این بازی نیز بسیار ساده است ولی نه آنقدر که خسته‌کننده باشد و عمدتاً شامل ایجاد موجود جهش‌یافته با ترکیب قسمت‌های مختلف بدن حیوانات برای ایجاد تمایز در ویژگی‌هایی از جمله آسیبپذیری، بالا رفتن، شنا، پرواز و دویدن می‌شود. در نهایت شما موجودی را خلق می‌کنید که باید با آن موجود با دیگران مسابقه داده و در نهایت ببینید چه کسی برنده می‌شود. در طی مسابقه نیز انواع و اقسام موانع پیش روی شما قرار می‌گیرند؛ حالا حیوانی که شما خلق کرده‌اید با توجه به توانایی‌های خود، سرعت متفاوتی از دیگر در گذر از این موانع خواهد داشت و در نهایت برنده حیوانی خواهد بود که بتواند به سرعت به خط پایان برسد.

روز تعطیل یا Day Off

عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!

دانلود بازی روز تعطیل برای اندروید

روز تعطیل که جزء بازی های عجیب اندرویدی است درواقع یک بازی آرکید دو بعدی و دیوانه‌وار است که در آن باید تلاش کنید تا برای خودتان یک روز کاری را تعطیل کنید. برای فرار، باید از صندلی چرخدار خود با موتور احتراقی در زیر صندلی استفاده کنید، که البته کاملاً عادی است.

روند بازی در روز تعطیل بسیار آسان است: در سمت راست صفحه، دکمه‌ای برای شتاب دادن وجود دارد و در سمت چپ، دکمه‌ای برای خم شدن به عقب. با این کنترل‌ها، باید سعی کنید تا جایی که ممکن است پیش بروید. مشکل چیست؟ راه خروج پر از موانع و پرش‌ها است.

در همین رابطه بخوانید:

- لیست بهترین بازی های PS5 2024 در ژانرهای مختلف
- لیست بهترین بازی های PS4 2024 در سبک های مختلف

هرچه بیشتر پیش بروید، اوضاع پیچیده‌تر می‌شود. سناریو بازی نیز همانطور که پیش می‌روید تغییر خواهد کرد و شما را از مکان‌های خصمانه‌ای مانند بیابان، کلیساها و حتی جهنم عبور خواهد داد، همه با صندلی چرخدار شما. روز تعطیل یک بازی آرکید کاملاً دیوانه‌وار با یک مقدمه سرگرم‌کننده و گیم‌پلی ساده و اعتیادآور است.

بازی سلام ماست یا Hello Yogurt

عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!

دانلود بازی سلام ماست از کافه بازار

بازی بعدی این فهرست عجیب ترین بازی اندروید از منحصر به فردترین بازی‌ها است که حتی نام آن نیز برای همه کاربران عجیب به نظر می‌رسد. «سلام ماست» می‌تواند به دلیل داشتن داستانی که به ندرت در بازی‌ها یافت می‌شود، یکی از خلاقانه‌ترین و در عین حال عجیب‌ترین بازی‌های اندرویدی نیز تلقی شود.

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر یکی از باکتری‌های فعال در بدن انسان بودید، چه نوع زندگی داشتید؟ بازی سلام ماست شما را به این دنیا برده و تلاش می‌کند تا در کنار سرگرمی، بحث آموزشی و علمی پیرامون باکتری‌های خوب بدن انسان را نیز به پیش ببرد.

در بازی سلام ماست، شما به عنوان یکی از باکتری‌های خوب لاکتوباسیلوس در بدن انسان سفر خواهید کرد. اگرچه به نظر ساده می‌رسد، اما این بازی داستانی بسیار هیجانی داشته و در آن، سفر شما در حدود 35 سطح مختلف با درجات متفاوتی از دشواری انجام خواهد شد.

تجسم کارما 1 یا Karma Incarnation 1

عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!

دانلود بازی تجسم کارما 1 از کافه بازار

بازی بعدی که با مفهومی غیرمعمول و منحصر به فرد خود نمایی می‌کند، «تجسم کارما 1» نام دارد. این بازی نه تنها یک مفهوم غیرمعمول را ارائه می‌دهد، بلکه با تصاویر جذاب، داستان و گیم‌پلی خیره‌کننده‌ای نیز همراه است.

در این بازی، شما در نقش پیپ بازی خواهید کرد و هدف شما شکست دادن یک شیطان شرور در گیم‌پلی ماجراجویی پازلی است. در این بازی معشوق قهرمان ما توسط ارواح شیطانی ربوده شده و تنها راه برای اتحاد مجدد آنها این است که خود را به عنوان یک اژدها در تناسخ دوباره برای شکست دادن شر، تجلی کند! اما در این روند طی ماجرا ظاهراً مشکلی پیش آمده و روح او به شکل کرمی به نام پیپ دوباره متولد می‌شود. اکنون پیپ باید بر چالش‌های دنیای سورئال پیرامون خود غلبه کند، پازل‌های ذهنی را حل کند و عشق خود را نجات دهد. پیپ با انتخاب بین خوب و بد، قوانین کارما را یاد می‌گیرد و انتخاب‌های او نتیجه بازی را مشخص می‌کند.

در همین رابطه بخوانید:

- بازی های کریپتویی چیست؟ کسب درآمد و ارز دیجیتال با بازی بلاکچینی

این ویژگی‌ها باعث شده کارما تجسم یک جوایز و نامزدی‌های زیادی را به دست آورد. علاوه بر این، این بازی مستقل علاوه بر دستگاه‌های موبایل، برای کنسول‌های بازی نیز منتشر شده است.

چرخ خوشحال یا Happy Wheels

عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!

دانلود بازی چرخ خوشحال از گوگل پلی استور

از دیگر بازی های عجیب اندرویدی می توان به بازی چرخ خوشحال اشاره کرد. اگر دو بازی قبلی مفاهیم غیرمعمولی در داستان‌های خود داشتند، چرخ‌های خوشحال حتی عجیب‌تر و منحصر به فردتر از آنها خواهد بود. این بازی، یک بازی از نوع حرکت به جلو یا Side Scrolling است که بر مبنای قوانین فیزیک و ساختار عروسک‌های پارچه‌ای تمرکز دارد!

در این بازی، شما نقش‌های مختلفی را بازی خواهید کرد که در بیش از 60 سطح متفاوت ارائه شده‌اند. هر سطح از شما می‌خواهد که با عبور از موانع و تله‌های مختلف، به خط پایان برسید. با یک مفهوم منحصر به فرد و کمی عجیب، این بازی در واقع توانسته است تصویری احمقانه و سرگرم‌کننده ارائه دهد.

قدم‌های لرزان یا Steppy Pants

عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!

دانلود بازی قدم‌های لرزان برای اندروید

قدم‌های لرزان بازی بعدی عجیب و منحصر به فرد لیست ماست که امتحان کردن آن می‌تواند یک تجربه بسیار متفاوت را برای شما رقم بزند. عجیب بودن این بازی در شخصیت‌ها و وظایفی است که باید انجام دهید. در این بازی، شما وظیفه دارید یاد بگیرید چگونه راه بروید. سازنده این بازی ادعا می‌کند که این بازی علی‌رغم انیمیشن و ساختار بسیار ساده خود، واقعی‌ترین شبیه‌ساز راه‌رفتن پلتفرم موبایل است.

در همین رابطه بخوانید:

- بهترین ترفندهای بازی پابجی موبایل ؛ چگونه در PUBG Mobile حرفه‌ای شویم؟

اگرچه به نظر ساده می‌آید، اما این بازی توانسته است با نحوه راه رفتن کمی مضحک شخصیت اصلی، سرگرمی جالبی را فراهم کند. برای راه رفتن، می‌توانید صفحه را لمس کنید.

اما در طول مسیر، با موانع مختلفی روبرو خواهید شد که باید از آنها اجتناب کنید. در این بازی یاد می‌گیرید خونسردی خود را در هنگام مواجهه با مشکلات غیرقابل حل، مانند رانندگان بی‌احتیاط و ناتوانی غیرقابل توضیح در قدم گذاشتن بر روی ترک‌های پیاده‌رو حفظ کنید.

تجسمات یا Figments

عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!


دانلود بازی Figments
برای اندروید

تجسمات یک بازی با موضوع ماجراجویی است که داستانی بسیار عجیب و منحصر به فرد دارد و جزو برترین بازی های عجیب اندرویدی است. اگر اکثر بازی‌های دیگر بازیکنان را به ماجراجویی در دنیای وحشی و آزاد می‌برند، این بازی برعکس عمل می‌کند.

در اینجا، شما به جای گیم‌پلی عجیب و شبیه‌سازی‌های خاص، یک ماجراجویی در ذهن شخصیت اصلی داستان را انجام خواهید داد. در واقع داستان بازی زمانی شروع می‌شود که به دلیل یک حادثه تصادف خودرو، پدر شخصیت داستان به کما رفته و شما باید وارد مغز و خاطرات او شوید.

در همین رابطه بخوانید:

- چطور در بازی Quiz of Kings حرفه ای شویم؟ ترفندهای بازی کوئیز آو کینگز

این بازی حالت‌های مختلف داستی و غیرداستانی نیز خواهد داشت که هر یک بیانگر شخصیت‌های خودآگاه و ناخودآگاه پدر هستند و به ماجراجویی در دنیای عجیب افکار خواهند رفت. در انتها باید بگوییم که این بازی برای پلتفرم PC نیز در دسترس بوده و از طریق Steam قابل دانلود است.

جک رباینده یا Hijacker Jack

عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!

دانلود بازی جک رباینده برای اندروید

بازی Hijacker Jack یک تجربه منحصر به فرد در دنیای بازی‌های ویدئویی است که ترکیبی از ویدئوهای تعاملی زنده (FMV) و گیم‌پلی شوتر اول شخص (FPS) را ارائه می‌دهد. این بازی توسط New IDEA Games توسعه یافته و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در نقش جک، شخصیت اصلی داستان، زندگی کنند.

در Hijacker Jack، بازیکنان از یک مرد ساده که در جنگل زندگی می‌کند به یک شخصیت ثروتمند و با جایگاه اجتماعی بالا، تبدیل می‌شوند. داستان بازی به بازیکنان نشان می‌دهد که چگونه پول می‌تواند شخصیت افراد را تغییر دهد و آن‌ها را وادار به انتخاب بین ارزش‌های مادی و بازگشت به زندگی سابق خود کند. این انتخاب‌ها به نوبه خود بر کارمای شخصیت و پایان‌های مختلف داستان تأثیر می‌گذارند.

در همین رابطه بخوانید:

- مصرف اینترنت بازی های آنلاین چقدر است؟

بازی جک رباینده دارای صحنه‌های اکشن زنده و واقعی است که بازیکنان باید در آن‌ها تصمیم‌گیری کنند و در مبارزه‌ها، تعقیب و گریز با ماشین، پارکور و دیگر فعالیت‌های هیجان‌انگیز شرکت کنند. Hijacker Jack با ارائه یک سبک جدید در بازی‌های اکشن، تجربه‌ای نوآورانه را به بازیکنان ارائه می‌دهد که در آن هر تصمیم می‌تواند داستان را به سمتی کاملاً متفاوت سوق دهد.

جالب است بدانیید که Hijacker Jack با بیش از 5 میلیون بار دانلود و نظرات مثبت کاربران، توانسته است جایگاه خود را در میان بازی‌های موبایل محکم کند.

انسان صاف می‌افتد یا Human Fall Flat

عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!

دانلود بازی Human Fall Flat برای اندروید

بازی دیگ در لیست عجیب ترین بازی اندروید قطعا بازی Human Fall Flat قرار می‌گیرد. بازی Human: Fall Flat یک بازی پلتفرم-پازل مبتنی بر فیزیک است که توسط No Brakes Games توسعه یافته و توسط Curve Digital منتشر شده است. این بازی ابتدا در ژوئیه 2016 برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر شد و بعداً برای کنسول‌های بازی و دستگاه‌های موبایل نیز در دسترس قرار گرفت.

در Human: Fall Flat، بازیکنان نقش یک انسان قابل تنظیم به نام باب را بازی می‌کنند. باب هیچ توانایی فرا‌انسانی ندارد و کاملاً انسان است. بازیکنان می‌توانند او را وادار به گرفتن اشیا و بالا رفتن از لبه‌ها با استفاده از هر دو دست و نگاه کردن با سرش کنند. ظاهر استاندارد باب یک انسان سفید بدون ویژگی خاص با کلاه بیسبال است، اما بازیکنان می‌توانند او را با رنگ‌های مختلف و لباس‌های گوناگون سفارشی‌سازی کنند.

در همین رابطه بخوانید:

- قوی‌ترین و بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ در بازار ایران
- بهترین گوشی گیمینگ شیائومی موجود در بازار ایران

هر سطح از بازی با محیط‌های متفاوتی همراه است و هر کدام شامل چندین راه حل برای پازل‌های منحصر به فرد خود هستند. بازیکنان با کشف راه‌های جدید و خلاقانه برای حل پازل‌ها، پاداش می‌گیرند. بازی دارای حالت تک‌نفره و چندنفره است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در دنیایی از رویاهای شناور به کاوش بپردازند.

بالا رفتن از آن یا Getting Over It

عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!

دانلود بازی Getting Over It برای اندروید

بالا رفتن از آن، یک بازی بسیار عجیب است که تا چند سال پیش محبوبیت خارج از تصوری داشت. مفهوم این بازی بسیار منحصر به فرد و خلاف جریان اصلی دنیای گیم است، به این معنا که شما نقش یک شخصیت در یک دیگ آش را بازی خواهید کرد!

در این بازی که مدت‌هاست جزء منحصربه‌فردترین بازی های عجیب اندرویدی قرار دارد، شما به عنوان شخصیت اصلی داستان که به یک چکش مسلح شده ماموریت دارید که از یک کوه بالا رفته و به نقطه پایانی برسید. اما برخلاف داستان ساده، انجام این کار به هیچ عنوان آسان نیست. در واقع، طبق تجربیات ارائه‌شده توسط گیمرها، مواقع بسیار نادری پیش آمده که یک کاربر بتواند در همان اقدام اول، یک مرحله را به پایان برساند.

در این بازی محدودیت زمانی وجود ندارد، بنابراین می‌توانید به راحتی از این مسیرهای دشوار عبور کنید.

زندگی عجیب است یا Life is Strange

عجیب ترین بازی اندرویدی؛ متفاوت ترین بازی ها که واقعا وجود دارند!

دانلود بازی Life is Strange برای اندروید

آخرین مورد از فهرست عجیب ترین بازی های موبایل، شما را با مفاهیم متفاوت زندگی روبرو خواهد کرد. همانطور که از عنوان پیداست، این بازی زندگی غیرمعمولی را به دلیل حوادث عجیب و غریبی که برای شخصیت اصلی آن اتفاق می‌افتد، تصویر می‌کند.

بازی Life is Strange یک بازی ماجراجویی اپیزودیک است که توسط Dontnod Entertainment توسعه یافته و در سال 2015 و در داستانی 5 قسمته، توسط Square Enix منتشر شده است.

در Life is Strange، شما به عنوان شخصیت اصلی داستان در نقش مکس کالفیلد، یک دانش‌آموز سال آخر عکاسی که متوجه می‌شود می‌تواند زمان را به عقب برگرداند و رویدادها را تغییر دهد، بازی می‌کنید. مکس به زادگاه خود آرکادیا‌بی بازمی‌گردد و با دوست قدیمی‌اش کلویی پرایس مجددا ملاقات می‌کند و آن‌ها شروع به کشف حقیقت درباره ناپدید شدن مرموز دانش‌آموزی به نام ریچل امبر می‌کنند. مکس پیش‌بینی‌های نگران‌کننده‌ای از آینده دارد و باید مسئولیت جلوگیری از سرنوشت ویرانگر برای شهرش را بر عهده بگیرد.

گیمرها در طول بازی با انتخاب‌های مختلفی روبرو می‌شوند و هر انتخاب تأثیراتی در داستان بازی خواهد داشت. توانایی مکس برای برگرداندن زمان بر روایت بازی تأثیر می‌گذارد و بازی دارای پایان‌های متفاوتی بسته به انتخاب‌های بازیکن خواهد بود. Life is Strange با داستانی که بر انتخاب و عواقب آن تمرکز دارد، سعی دارد تا تحولی در سبک بازی‌های داستان‌محور دارد.

این بازی به خاطر داستان‌پردازی عمیق و شخصیت‌پردازی قوی‌اش شناخته شده است و موسیقی متن به همراه جلوه‌پردازی بصری در Life is Strange و ترکیب آن با حال و گذشته یک داستان که منجر به خلق لحظات کلیدی برای هر اپیزود می‌شود، آن را به یکی از متفاوت‌ترین و در عین حال عجیب ترین بازی های پلتفرم موبایل تبدیل کرده است.

در همین رابطه بخوانید:

- بهترین گوشی های گیمینگ پیشنهادی در بازار
- برای گوشی مناسب بازی چه حافظه داخلی انتخاب کنیم؟

جمع‌بندی

در عصری که بازی‌های موبایل به یکی از محبوب‌ترین اشکال سرگرمی تبدیل شده‌اند، برخی از توسعه‌دهندگان با خلق آثاری که از قاعده‌های معمول فراتر می‌روند، توجه‌ها را به خود جلب کرده‌اند. بازی های عجیب اندرویدی مانند سلام ماست و تجسمات نه تنها با مفاهیم عجیب و غیرمعمول خود شگفتی‌آفرین هستند، بلکه چالش‌های جدیدی را برای بازیکنان ایجاد می‌کنند که می‌تواند تجربه‌ای کاملاً متفاوت از بازی‌های سنتی باشد.

باز‌هایی که در لیست عجیب ترین بازی اندرویدی در مورد آنها صحبت کردیم، شما را به مکان‌هایی می‌برند که شاید هرگز تصورش را نمی‌کردید، از سفر در بدن انسان به عنوان یک باکتری خوب گرفته تا ماجراجویی در دنیای افکار و خاطرات. این بازی‌ها نه تنها به خاطر محتوای خود بلکه به خاطر رویکرد نوآورانه‌شان در طراحی گیم‌پلی و بصری، قابل توجه هستند.

بازی‌هایی مانند کلاسترداک و روز تعطیل، با گرافیک هنری و مینیمالیستی خود، نشان می‌دهند که چگونه یک ایده ساده می‌تواند به یک تجربه سرگرم‌کننده و اعتیادآور تبدیل شود. این بازی‌ها، با ترکیبی از طنز و خلاقیت، موفق شده‌اند جایگاهی در دل بازیکنان پیدا کنند و نشان دهند که چگونه بازی‌های موبایل می‌توانند فراتر از یک سرگرمی ساده باشند.

سوالات پر تکرار

عجیب ترین بازی اندرویدی کدام است؟

به هیچ عنوان نمی‌توان لقب عجیب ترین بازی اندروید را به یک بازی منحصر به فرد اختصاص داد. در واقع بسته به سلیقه یا میزان تخیل و توانایی توسعه‌د‌هندگان، ممکن است بتوان انبوهی از بازی‌ها را یافت که داستان‌ها و گیم‌پلی واقعاً متفاوت و عجیبی دارند. با‌این‌حال به نظر بازی‌هایی مانند جک رباینده، سلام ماست، بالا رفتن از و چرخ خوشحال از عجیب ترین بازی های اندرویدی هستند.

دلیل ساخت اینگونه از بازی های عجیب اندرویدی چیست؟

دلایل زیادی می‌تواند برای ساخت بازی‌های عجیب وجود داشته باشد که بیشتر به انگیزه توسعه‌دهنده، برنامه برای عرضه یک بازی متفاوت و جذب متفاوت یا ایده‌های جدید است تا بتوان سبک‌های جدیدتر را نیز به مرور وارد دنیای بازی کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دهقانی فیروزآبادی قول داد حمایت از توسعه فناوری‌ها و بازار حوزه سلامت