خودرو جدید چری رونمایی شد، کراس اوور اکسید استرا ET با 1.34 میلیارد تومان + عکس


خودرو جدید چری رونمایی شد، کراس اوور اکسید استرا ET با 1.34 میلیارد تومان + عکس

شرکت چری، خودروی شاسی‌بلند الکتریکی اکسید استرا ET را با قیمت ۲۶,۳۰۰ دلار عرضه کرد که در نسخه‌های الکتریکی و الکتریکی-بنزینی ارائه می‌شود.در تاریخ ۹ می، خودروی اکسید استرا ET رسماً وارد بازار شد و در مجموع در هشت مدل الکتریکی و...

شرکت چری، خودروی شاسی‌بلند الکتریکی اکسید استرا ET را با قیمت ۲۶,۳۰۰ دلار عرضه کرد که در نسخه‌های الکتریکی و الکتریکی-بنزینی ارائه می‌شود.

در تاریخ ۹ می، خودروی اکسید استرا ET رسماً وارد بازار شد و در مجموع در هشت مدل الکتریکی و الکتریکی-بنزینی با محدوده قیمتی ۱۸۹,۸۰۰ تا ۳۱۹,۸۰۰ یوان (۲۶,۳۰۰ تا ۴۴,۳۰۰ دلار) ارائه می‌شود. اکسید یک برند لوکس زیرمجموعه شرکت چری است.

این خودرو که در رده شاسی‌بلندهای متوسط تا بزرگ قرار می‌گیرد، ابعادی معادل ۴۹۵۵/۱۹۷۵/۱۶۹۸ میلی‌متر با پایه‌چرخ ۳۰۰۰ میلی‌متر دارد و بر پلتفرم الکتریکی E0X بنا شده است.

بر اساس ادعای اکسید، در کل خودرو ۹۵۶ المپ ال‌ای‌دی برای روشنایی تعبیه شده است. این خودرو همچنین به یک لیدار سقفی برای قابلیت‌های پیشرفته کمک به رانندگی مجهز شده که شرکت چری برای ساخت آن با بوش همکاری کرده است.

در داخل خودرو، کابین در چهار رنگ قهوه‌ای، خاکستری، مشکی و بنفش ارائه می‌شود. از ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به صفحه نمایش کنترلی مرکزی ۱۵.۶ اینچی با وضوح ۲.۵K، یک صفحه نمایش ابزار شناور ۱۰.۲۵ اینچی و یک فرمان D-شکل اشاره کرد. دستیار صوتی داخل خودرو بر مبنای مدل Lion AI کار می‌کند.

علاوه بر این، اکسید استرا ای‌تی دارای یک سان‌روف پانورامیک ۲.۳۸ متر مربعی، سیستم صوتی ۲۳ بلندگو و کنسول مرکزی قابل بازشو است.

خودرو جدید چری رونمایی شد، کراس اوور اکسید استرا ET با 1.34 میلیارد تومان + عکس اکسید استرا ET

شیشه‌های خودرو از شیشه‌های لمینیت دوجداره ۶ میلی‌متری برای کاهش سطح صدا استفاده کرده‌اند. حجم استاندارد صندوق عقب ۵۴۶ لیتر است که با خواباندن صندلی‌های عقب می‌تواند تا ۱۸۳۵ لیتر افزایش یابد.

نسخه الکتریکی این خودرو در پنج مدل با موتور الکتریکی عقب یا موتورهای الکتریکی دوقلو و باتری شینژینگ از شرکت کاتل ارائه می‌شود. سریع‌ترین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ۳.۸ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت است. بر پایه معماری ۸۰۰ ولتی، سریع‌ترین زمان شارژ ۹ دقیقه برای شارژ باتری از ۳۰ تا ۸۰ درصد است.

خودرو جدید چری رونمایی شد، کراس اوور اکسید استرا ET با 1.34 میلیارد تومان + عکسفضای داخلی

از سوی دیگر، نسخه الکتریکی-بنزینی سه گزینه برای مشتریان در نظر گرفته که دارای موتور الکتریکی عقب و یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ جهت افزایش برد همراه با باتری ۳۲ کیلووات ساعتی لیتیوم-آهن از شرکت کاتل است. موتور الکتریکی ۱۹۵ کیلووات و گشتاور ۳۲۴ نیوتن‌متر و موتور بنزینی ۱۱۵ کیلووات و ۲۲۰ نیوتن‌متر توان دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ در ۷.۸ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است.

تمامی مدل‌های این سری ۲۰۰ کیلومتر برد الکتریکی و ۱،۵۱۸ کیلومتر برد ترکیبی بر اساس چرخه شهری چین دارند. اکسید همچنین ادعا می‌کند که برد ترکیبی اندازه‌گیری شده، بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر است. بر پایه معماری ۴۰۰ ولتی، سریع‌ترین زمان شارژ ۲۸ دقیقه برای شارژ باتری از ۳۰ تا ۸۰ درصد است.



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 + جدول