چگونه یک پیج موفق کاری اینستاگرام داشته باشیم


چگونه یک پیج موفق کاری اینستاگرام داشته باشیم

اگر سری به اینستاگرام بزنید، صدها پیج کاری خواهید دید که شرکت‌های بزرگ و کوچک، استارتاپ‌ها و ... آن‌ها را اداره می‌کنند. برخی از آن‌ها به قدری موفق هستند که هر پستشان وایرال می‌شود و برخی دیگر ده‌ها پست در روز دارند که تنها چندتا از آن‌ها به زحمت لایک یا کامنت می‌خورد.

چه چیزی سبب می‌شود یک پیج اینستاگرامی موفق باشد؟ چطور می‌توانیم یک پیج موفق داشته باشیم که مربوط به کسب و کارمان است؟ پاسخ به این سوالات نیازمند تجربه در زمینه اینستاگرام مارکتینگ، شناخت بازار کاری و مخاطبان دارد. در این مطلب سعی می‌کنیم راه‌کارهای حرفه‌ای و قابل بحثی را بیان کنیم که می‌توانید برای داشتن یک پیج موفق کاری اینستاگرام از آن‌ها استفاده کنید.

یک پیج کاری موفق در اینستاگرام چه ویژگیهایی دارد؟

پیش از این که در مورد راهکاری داشتن یک پیج موفق اینستاگرامی در زمینه کار صحبت کنیم، بد نیست کمی شما را با ویژگی‌های این نوع پیج آشنا کنیم. صفحاتی که می‌توانید به عنوان موفق از آن اسم ببرد. این ویژگی‌ها به شرح زیرند.

  • نرخ تعامل بالایی دارد: اولین چیزی که در مورد یک پیج موفق جلب توجه می‌کند، ترخ تعامل بالایی است که دارد. تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و دایرکت‌هایی که دریافت می‌کند، هرچه بیشتر باشد، موفقیت پیج در جلب توجه فالوورها بیشتر است.
  • نظرات مثبتی از کاربرانش دریافت میکند: کاربران و دنبال کنندگان پیج‌های موفق، نظرات مثبتی در مورد آن دارند و اغلب با نظرات مثبت خود رضایتشان را نشان می‌دهند.
  • میزان فروش در این پیجها بالا است: اصلی‌ترین چیزی که در مورد یک پیج کاری موفق وجود دارد، میزان فروش آن است. میزان فروش بالا نشان می‌دهد کاربران محصولات یا خدمات آن را دوست دارند و آن را خریداری می‌کنند.
  • یک پروفایل حرفهای دارد: نوشتن یک بایو حرفه‌ای، گذاشتن لینک در بایو و همچنین داشتن یک عکس پروفایل جذاب و درعین حال متناسب با پیج، نشانه‌های یک پیج کاری موفق در اینستاگرام است.

راهکارهای داشتن پیج موفق کاری اینستاگرام

1: محتوای تعاملی خلق کنید

در سال‌های اخیر ایجاد محتواهای تعاملی بسیار متداول شده است. این نوع محتواها به کاربران اجازه می‌دهد نظرات خود را بیان کنند و با شما در ارتباط باشند. از آن‌ها بخواهید در صورت دوست داشتن محتواهای شما، برایتان کامنت بگذارند و آن را لایک کنند. آن‌ها را به انجام یک عمل دعوت کنید.

2: کپشن مکمل پست بنویسید

از نوشتن کپشن‌های بی‌ربط به محتوا خودداری کنید. اگر عکس یک محصول یا خدمات خود را پست می‌کنید، کپشن را مانند یک کامل کننده در نظر بگیرید و کاملا مرتبط با پست آن را بنویسید.

سعی کنید از ادبیاتی جذاب و متناسب با درک مخاطب کپشن را بنویسید و در آن از تعدادی ایموجی استفاده کنید تا به جذابیت و گیرایی آن بیفزایید.

3: تگهای کمک کننده به پستهای خود اضافه کنید

کمتر کسی در مورد اهمیت تگ کردن دیگران در پیج‌های اینستاگرامی صحبت می‌کند. اما واقعیت این است که تگ‌های کمک کننده می‌توانند راه موفقیت شما را هموار کنند. افراد مرتبط، برندهای مرتبط و یا هر چیزی که می‌تواند به دیده شدن پست شما کمک کند، تگ کنید و می‌توانید تاثیر خیره کننده آن را ببینید.

4: عکس و فیلم از محصولات خود تهیه و آنها را معرفی کنید

به عنوان ارائه کننده یک خدمت یا یک محصول، پست‌هایی ایجاد کنید که در موردشان باشد. با این کار هم روشن می‌کنید یک محصول چطور کار می‌کند، چه کاربردهایی دارد و چطور می‌توان از آن استفاده کرد و هم در کاربر از نظر روحی ایجاد نیاز می‌کنید.

ایجاد نیاز یعنی محصول را با عکس یا فیلم به گونه‌ای توضیح می‌دهید که کاربر یا فالوور شما فورا به آن احساس نیاز می‌کند و در نتیجه فورا آن را سفارش می‌دهد.

5: از هشتگهای مفید استفاده کنید

تحت هیچ شرایطی هشتگ‌ها را دست کم نگیرید. هشتگ‌های مفید و کاربردی کاربرانی که به خدمات شما نیاز دارند و یا مشتاق خرید محصول شما هستند را به سمت شما سوق می‌دهد.

در زیر هر پست از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید تا بتوانید کاربران بیشتری جذب کنید و در صورتی که از محتواهای شما خوششان بیاید پست‌های دیگر شما را مشاهده و در نهایت شما را فالوو کنند. یک هشتگ ساده نقش بسزایی در موفقیت و افزایش درآمد شما دارد.

6: تقویم محتوایی داشته باشید و طبق آن پیش بروید

نظم، نظم، نظم. مهم‌ترین عامل موفقیت نظم است. تقویم محتوایی حرفه‌ای برای خود طراحی کنید و طبق یک برنامه دقیق و زمان‌بندی شده محتواها و استوری‌های خود را منتشر کنید. این کار به الگوریتم‌های اینستاگرام نشان می‌دهد شما به پیج خود و مخاطبانتان اهمیت می‌دهد.

الگوریتم‌ها سعی می‌کنند پست‌های شما را در صورتی که منظم پست شوند و جذاب باشند، در قسمت اکسپلور نمایش دهد و مخاطبان بیشتری را به سمت شما هدایت می‌کند.

7: پیج را به نوع بیزینسی تبدیل کنید

شاید قبلا اینستاگرام تنها یک شبکه اجتماعی برای اشتراک عکس و فیلم بود، اما امروزه با ایجاد اکانت‌های بیزینسی، به کاربران صاحب کسب و کار اجازه می‌دهد امکانات ویژه‌ای داشته باشند.

می‌توانید ایمیل، آدرس سایت و اطلاعات مفیدی از کسب و کار خود را در پیج‌های بیزینسی درج کنید. علاوه بر این امکان خرید مستقیم و لینک مستقیم به دایرکت در هر پست این نوع اکانت‌ها وجود دارد.

با یک تغییر ساده، پیج خود را حرفه‌ای‌تر می‌کنید. در نظر داشته باشید اینستاگرام این نوع پیج‌ها را در رادار نگه‌ می‌دارد و توجه بیشتری به آن‌ها دارد. پس شانس دیده شدن شما توسط مخاطبان و فالووران در این نوع اکانت افزایش می‌یابد.

8: پروفایل حرفهای داشته باشید

داشتن یک پروفایل حرفه‌ای بیش از چیزی که فکرش را بکنید روی موفقیت شما تاثیر دارد. اولین بار که یک تازه وارد وارد پیج شما می‌شود، 3 ثانیه وقت دارید تاثیرگذاری خود را نشان دهید.

یک عکس پروفایل حرفه‌ای، یک لوگوی جذاب، یک بایو متناسب با کسب و کار، لینک وب سایت کاری یا شخصی، شماره تماس برای ارتباط و مواردی دیگر از این قبیل، بیزینس شما را قابل اعتماد نشان می‌دهد و دیگران را مجاب می‌کند حداقل پست‌های شما را بررسی کنند.

در صورتی که بتوانید تصویری قانع کننده از خود ارائه دهید، می‌توانید انتظار این را داشته باشید کاربرانی که حتی گذری به شما سر زده‌اند، وارد پیج شما شده و شما را دنبال کنند و در نهایت به مشتری شما تبدیل شوند.

9: از مشاوران خبره در این زمینه کمک بخواهید

اینستاگرام مارکتینگ چیزی گسترده‌تر از چند راهکار ساده است که در بالا به آن اشاره کردیم. اما می‌توانید برای داشتن یک پیج کاری موفق، از مشاوره اینستاگرام استفاده کنید. مشاوران خبره‌ای مانند کارینو سالیان زیادی است که در این بازار فعالیت دارند و با مدیریت پیج اینستاگرام شما، یک پیج عالی و موفق برایتان درست می‌کنند.

کارینو به واسطه داشتن متخصصان و مارکترهای حرفه‌ای که دارد، با تفاوت الگوریتم‌های اینستاگرام آشنا است و خواسته‌های مهم کسب و کار شما و مخاطبانتان را تشخیص می‌دهد. تمام این دانش ترکیب می‌شوند تا یک پیج کاری حرفه‌ای و موفق در اینستاگرام داشته باشید.

سخن آخر

هر بیزینسی عمیقا آرزو می‌کند کسب و کار موفقی داشته باشد. این موفقیت در اینستاگرام به معنای بیشتر دیده شدن و افزایش درآمد است. داشتن یک پیج موفق کاری اینستاگرام خواستار یک سری اصول است که با رعایت آن‌ها می‌توانید پیج خود را به یک پیج موفق تبدیل کنید. در این مطلب سعی کردیم شما را با راهکارهای مهم آشنا کنیم و چگونگی داشتن یک پیج کاری موفق را برایتان شرح دادیم. می‌توانید از آن‌ها برای داشتن یک پیج بهتر استفاده کنید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آداب و رسوم شب یلدا در استان مازندران