دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ


دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

در این دوره به علاقه مندان به توسعه کسب و کار در فضای دیجیتال و مدیران و کارشناسان اجرایی و مارکتینگ شرکت‌ها مفاهیم اولیه تا پیشرفته آموزش داده خواهد شد. نداشتن ایده و طرح اولیه برای پیاده سازی استراتژی تبلیغات و معرفی محصولات از بزرگترین دلایل شکست استارت‌آپ ها می‌باشد و در این ورکشاپ با […]

در این دوره به علاقه مندان به توسعه کسب و کار در فضای دیجیتال و مدیران و کارشناسان اجرایی و مارکتینگ شرکت‌ها مفاهیم اولیه تا پیشرفته آموزش داده خواهد شد.

نداشتن ایده و طرح اولیه برای پیاده سازی استراتژی تبلیغات و معرفی محصولات از بزرگترین دلایل شکست استارت‌آپ ها می‌باشد و در این ورکشاپ با بررسی کمپین‌های موفق ایرانی و خارجی، دید کاملی برای طرح ریزی، اجرا و آنالیز تبلیغات آنلاین بدست خواهید آورد.

در این دوره نقش بازاریاب محتوایی، لندینگ، تبلیغات کلیکی و بنری، سوشال مدیا مارکتینگ، رپورتاژ، ایمیل، پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، اپلیکیشن، ویدیو و سئو در تقویم اجرایی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ بررسی می‌شود.

اطلاعات دوره

زمان دوره:

– ۳ جلسه ۴ ساعته

– جمعه ها (۲۷ مهر ۱۳۹۷) از ساعت ۹ الی ۱۳

__________________________________________

محل تشکیل دوره:

تهران – خیابان شهید بهشتی – نبش خیابان بخارست – دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی

__________________________________________

مدرک دوره:

گواهینامه بین المللی MPT اتریش

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین