دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ
در این دوره به علاقه مندان به توسعه کسب و کار در فضای دیجیتال و مدیران و کارشناسان اجرایی و مارکتینگ شرکتها مفاهیم اولیه تا پیشرفته آموزش داده خواهد شد. نداشتن ایده و طرح اولیه برای پیاده سازی استراتژی تبلیغات و معرفی محصولات از بزرگترین دلایل شکست استارتآپ ها میباشد و در این ورکشاپ با […]
در این دوره به علاقه مندان به توسعه کسب و کار در فضای دیجیتال و مدیران و کارشناسان اجرایی و مارکتینگ شرکتها مفاهیم اولیه تا پیشرفته آموزش داده خواهد شد.
نداشتن ایده و طرح اولیه برای پیاده سازی استراتژی تبلیغات و معرفی محصولات از بزرگترین دلایل شکست استارتآپ ها میباشد و در این ورکشاپ با بررسی کمپینهای موفق ایرانی و خارجی، دید کاملی برای طرح ریزی، اجرا و آنالیز تبلیغات آنلاین بدست خواهید آورد.
در این دوره نقش بازاریاب محتوایی، لندینگ، تبلیغات کلیکی و بنری، سوشال مدیا مارکتینگ، رپورتاژ، ایمیل، پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، اپلیکیشن، ویدیو و سئو در تقویم اجرایی کمپینهای دیجیتال مارکتینگ بررسی میشود.
اطلاعات دوره
زمان دوره:
– ۳ جلسه ۴ ساعته
– جمعه ها (۲۷ مهر ۱۳۹۷) از ساعت ۹ الی ۱۳
__________________________________________
محل تشکیل دوره:
تهران – خیابان شهید بهشتی – نبش خیابان بخارست – دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی
__________________________________________
مدرک دوره:
گواهینامه بین المللی MPT اتریش