تزریق تجهیزات بروز در پیشبرد مأموریت های پلیس و ارتقاء امنیت موثر است


تزریق تجهیزات بروز در پیشبرد مأموریت های پلیس و ارتقاء امنیت موثر است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس گفت: تزریق تجهیزات به روز و نوین در پیشبرد مأموریت های پلیس و ارتقاء امنیت نقش موثری دارد.

تزریق تجهیزات بروز در پیشبرد مأموریت های پلیس و ارتقاء امنیت موثر استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار "حسین اشتری" در حاشیه مراسم الحاق تجهیزات هوایی و اقلام ویژه پلیس به نیروی انتظامی با تبریک هفته ناجا اظهار داشت: از برادر عزیز و بزرگوار امیر " حاتمی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همه همکاران محترمشان که نیروی انتظامی را در اجرای این طرح یاری کردند، تشکر می کنم.
وی افزود: همچنین از همکاران تلاشگرم که با تحقیقات، پژوهش و نیازسنجی؛ تجهیزات جدیدی را به نیروی انتظامی تزریق کردند نیز تشکر می کنم.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس به دلیل تنوع و گستردگی مأموریت ها در هر شرایطی باید از تجهیزات به روز و مناسبی برخوردار باشد.
عالی ترین مقام انتظامی کشور یادآور شد: اسفند ماه سال 96 تفاهم نامه ای میان و پلیس و وزارت دفاع منعقد شد که خوشبختانه بیش از 50 درصد از مفاد این تفاهم نامه محقق شده و امید است بقیه نیز ماه های آینده اجرایی شود.
وی تأکید کرد: بحمدالله نیازهای ما در مرزهای خشکی، آبی همچنین در جاده ها و شهرها برآورده شده است، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید ایده آل ها ممکن و محقق شود.
سردار اشتری یادآور شد: امروز نیروی انتظامی در کنار نیروی انسانی مومن، ولایی، متعهد، متخصص و به کارگیری تجهیزات به روز و کارآمد؛ نقش مهمی در ارتقاء امنیت دارد.
وی افزود: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم است و برای توسعه امنیت از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند.
سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان و در پاسخ به این سوال که آیا تجهیزات الحاقی بومی هستند، تصریح کرد: تجهیزات هوایی و اقلام ویژه ای که امروز به ناوگان تجهیزاتی پلیس تزریق شد بومی و حاصل تلاش متخصصان داخلی است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!