به فیلم Birds Of Prey درجه سنی R (بزرگسال) تعلق گرفته است


به فیلم Birds Of Prey درجه سنی R (بزرگسال) تعلق گرفته است

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده از فیلم Birds Of Prey ، انتظار می‌رود تا این‌بار محدودیت‌ها در بعد گسترده‌تری در جهان DC Comics کنار زده شوند. کارگردان این فیلم، کتی یان، در طی یک نشست خبری اعلام کرد که قرار است فیلم Birds Of Prey با درجه سنی بزرگسالان منتشر شود؛ خبری که در ماه‌های اخیر بطور جسته گریخته در سایت‌های مختلف منتشر شده است. مارگو رابی...

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده از فیلم Birds Of Prey ، انتظار می‌رود تا این‌بار محدودیت‌ها در بعد گسترده‌تری در جهان DC Comics کنار زده شوند.

کارگردان این فیلم، کتی یان، در طی یک نشست خبری اعلام کرد که قرار است فیلم Birds Of Prey با درجه سنی بزرگسالان منتشر شود؛ خبری که در ماه‌های اخیر بطور جسته گریخته در سایت‌های مختلف منتشر شده است. مارگو رابی سال پیش در مصاحبه‌ای گفت:

مدتی است که ایده‌ی فیلمی بزرگسالانه‌تر از مابقی فیلم‌های دی‌سی، با حضور گروهی از دختران سوپرقهرمان این جهان را در سر دارم. چون بالاخره شخصیت هارلی کویین خواهان دوستانی خواهد بود. هارلی از ارتباط برقرار کردن با بقیه نهایت لذت را می‌برد؛ وی از طبیعتی کاملا برون‌گرا بهره‌مند بوده که بنابراین ساخت فیلمی تنها با تمرکز خالص برروی شخصیت او پیشنهاد نمی‌شود. او باید در کنار دیگران باشد. گروهی از سوپرقهرمانان دختر که تاکنون نظیر آن را در هیچ فیلمی شاهد نبوده‌اید.

بنابر تازه‌ترین اخبار فیلم قرار است شاهد حضور شخصیت‌هایی از قبیل «قناری سیاه» (Black Canary) با بازی ژورنه اسمولت-بل، «هانترس» (Huntress) با بازی مری الیزابت وینستد، روزی پرز در نقش « رنی مونتویا» (Renee Montoya) و « کاساندرا کین» (Cassandra Cain) در کنار هارلی کویین باشیم؛ فیلمی که احتمالا قرار است تلاش دسته‌جمعی آن‌ها در به دام انداختن شخصیت شرور داستان، ماسک سیاه را به تصویر بکشد. طبق گفته‌ی یان، نوشتن فیلمنامه توسط کریستینا هادسون، نویسنده‌ی فیلم Bumblebee، از برجسته‌ترین وقایع در مسیر تهیه و تولید فیلم Birds Of Prey شمرده می‌شود. یان توضیح داد:

نمی‌توانم بگویم که روایت آسانی است، اما به نسبت بدون درد و صریح جلوه می‌کند. بلافاصله پس از مرور فیلم‌نامه به آن علاقه‌مند شدم؛ طرز بیان آن حقیقتا جذاب بوده و از دسته پروژه‌هایی است که تهیه و مدیریت آن در توان من خواهد بود. کاملا در تسخیر طنز تاریک این فیلمنامه به سر می‌بردم و کنار گذاشتن آن برایم سخت بود. پس فیلم‌نامه را با حس عجیب تعلق کامل به جهان خیالی داستان، قبول کردم و با خود عهد بستم تا تمام توان خود را در تهیه و تولید این فیلم به بهترین نحو، به‌کار ببرم.

حال براساس جزییات تاکنون منتشر شده، به نظر می‌آید که فیلم Birds of Prey، قرار است اولین فیلم با درجه سنی بزرگسال برای دی‌سی باشد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
به فیلم Birds Of Prey درجه سنی R (بزرگسال) تعلق گرفته است

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سرگذشت رزیدنت‌اویل 2؛ خاطرات فراموش شده