افزایش تعداد نصب اپلیکیشن


افزایش تعداد نصب اپلیکیشن بحث داغ این روزهای کسب و کارهای اینترنتی مبتنی بر اپلیکیشن، مقایسه راه‌های افزایش نصب و اینستال اپلیکیشن می‌باشد. موضوعی که نباید از آن غافل شد در نظر گرفتن استراتژی مناسب قبل از شروع کمپین‌های تبلیغاتی با هدف نصب و خرید میباشد. کسب و کارهای بزرگ به هیچ وجه قبل از […]

افزایش تعداد نصب اپلیکیشن

بحث داغ این روزهای کسب و کارهای اینترنتی مبتنی بر اپلیکیشن، مقایسه راه‌های افزایش نصب و اینستال اپلیکیشن می‌باشد. موضوعی که نباید از آن غافل شد در نظر گرفتن استراتژی مناسب قبل از شروع کمپین‌های تبلیغاتی با هدف نصب و خرید میباشد. کسب و کارهای بزرگ به هیچ وجه قبل از برندینگ و افزایش بانک اطلاعاتی مخاطبین اقدام به شروع کمپین‌های فروش و و افزایش نصب نمی‌کنند. همچنین در نظر گرفتن اصول UI و UX امری ابتدایی برای هر محصول آنلاین می‌باشد و نبود ایراد و مانع در سر راه کاربر در اپلیکیشن را با تست‌های مکرر و استفاده از ابزارهای تست کرش مانند betabound می‌توانید بررسی کنید.

راه اندازی یک اپلیکیشن مشکلات فراوانی دارد و گسترش آن بدون در نظر گرفتن مدل درآمدزایی، چرخه مشتری customer journey و استراتژی‌های موبایل مارکتینگ و دریافت مشاوره از مشاورین دیجیتال مارکتینگ تنها به هدر رفتن سرمایه و وقت شما منتهی می‌شود.

بطور مثال مدیر یک اپلیکیشن خبری باید چرخه حرکتی برای کاربر و مشتری خود در نظر بگیرد تا کاربر را جذب و تبدیل به یک کانال تبلیغاتی برای معرفی به دوستان خود بکند. برای نمونه کاربر در گوگل عبارت خبر ورزشی را جستجو میکند و وارد لندینگ اختصاصی شما می‌شود و با پیشنهاد ویژه شما یعنی ثبت شماره موبایل و دریافت اخبار روزانه مواجه می‌شود. پس از یک هفته که اخبار بصورت اس ام اسی و ام ام اسی ارسال شد لینک نصب اپلیکیشن ارسال می‌شود و پس از نصب نرم افزار، کاربر با ارسال دعوت نامه به دوستان در قرعه‌کشی جوایز ویژه شما شرکت داده خواهد شد و چرخه مشتری اپلیکیشن در فاز اول به پایان می‌رسد.

در بازاریابی سنتی برای معرفی هر محصولی حتی خدمات آنلاین از راه‌هایی مانند بیلبورد، شرکت در رویدادها و نمایشگاه‌ها و انتشار بروشور و کیو آر کد (QR CODE) استفاده میشد اما امروزه راه‌های دریافت نصب اپلیکیشن را میتوان به ۲نوع رایگان و هزینه‌بر تقسیم کرد.

عوامل موثر در موفقیت تبلیغات موبایلی

محتوای گیرا:

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در این روش تبلیغاتی باید رعایت شود، تولید محتوای مناسب و تاثیرگذار است که از ویژگی‌های کلی آن می توان به داشتن متن سرگرم کننده، ارتباط محتوا با گروه هدف، کوتاه بودن جملات و استفاده از کلمات تاثیرگذار، جذابیت بصری و موارد مشابه دیگر اشاره نمود.

شخصی سازی اطلاعات و داده‌ها:

یکی از نکاتی که اشخاص تبلیغ کننده باید به آن بسیار توجه داشته باشند در نظر داشتن سن، جنس، مکان و موارد مشابه دیگر به منظور شخصی‌سازی تبلیغات هدفمند خود است.

در نظر گرفتن رفتار مصرف کننده:

در موبایل مارکتینگ باید در نظر داشته باشیم که تبلیغاتی را تولید نماییم که با کمترین توضیحات بیشترین تاثیرگذاری را بر روی مخاطب داشته باشیم و جذب کاربر در ۳ ثانیه باید هدف کارشناس بازاریابی باشد.

مطالعه کامل مقاله موبایل مارکتینگ



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

70 همت برای زمین‌های مورد نیاز طرح جوانی جمعیت تامین شد