دریفت غیرعادی مزدا RX-8 و کامیون کاماز داکار


دریفت غیرعادی مزدا RX-8 و کامیون کاماز داکار

مایک ویدت راننده‌ی مشهوری است که در فیلم‌های دریفت حرفه‌ای متعددی حضور داشته و البته این بار پشت فرمان یک مزدا RX-8 کاملاً تیون شده نشسته است. ادوارد نیکولائف نیز چندین بار در مسابقات رالی داکار و در بخش کامیون‌های کاماز برنده شده است. در ویدئوی جدید منتشر شده، این جفت غیرعادی در سنت پترزبورگ... نوشته دریفت غیرعادی مزدا RX-8 و کامیون کاماز...

مایک ویدت راننده‌ی مشهوری است که در فیلم‌های دریفت حرفه‌ای متعددی حضور داشته و البته این بار پشت فرمان یک مزدا RX-8 کاملاً تیون شده نشسته است. ادوارد نیکولائف نیز چندین بار در مسابقات رالی داکار و در بخش کامیون‌های کاماز برنده شده است. در ویدئوی جدید منتشر شده، این جفت غیرعادی در سنت پترزبورگ روسیه با یکدیگر ملاقات کرده‌اند تا بتوانند مهارت‌های فوق‌العاده‌ی خود را نشان دهند.

دریفت غیرعادی مزدا RX-8 و کامیون کاماز داکار
با توجه به توضیحات کلیپ منتشر شده، هر دو خودرو قدرت حدود 1000 اسب بخاری دارند اما از نظر انتقال قدرت به سطح زمین کاملاً متفاوت هستند.

دریفت غیرعادی مزدا RX-8 و کامیون کاماز داکار


ویدت این نمایش را با دریفت RX-8 از میان ستون‌های یک انبار خالی شروع می‌کند. البته فضاهای محدود اجازه‌ی خودنمایی کاماز را نمی‌دهند بنابراین این کامیون در خارج از ساختمان به مزدا می‌پیوندد. آن‌ها عملکرد چشمگیری را به نمایش می‌گذارند. کامیون بزرگ نیکولائف کاملاً چابک نشان می‌دهد و او هم به آسانی دریفت های طولانی‌ای می‌زند.
ویدت هم به همان اندازه باید تحسین شود. RX-8 او به اندازه‌ای به کاماز نزدیک است که تنها می‌توان لاستیک‌ها را مشاهده کرد. کامیون کاماز در صورتی که نیکولائف کمی اشتباه کند قطعاً روی مزدا خواهد افتاد.
ویدت گفته تیم دست‌اندرکار تهیه‌ی این ویدئو تلاش‌های زیادی برای هماهنگی کارها داشته اما قطعاً انجام چنین دریفتی استرس‌زا بوده چراکه کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند نتایج بدی در پی داشته باشد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال