عملیات ویژه رزمندگان یمنی علیه نظامیان رژیم سعودی+تصاویر و نقشه میدانی


عملیات ویژه رزمندگان یمنی علیه نظامیان رژیم سعودی+تصاویر و نقشه میدانی

ده‌ها تن از نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها در یک عملیات ویژه نیروهای یمنی، کشته و زخمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با عملیات گسترده نیروهای یمنی در محورهای «نجران و عسیر» واقع در جنوب عربستان، از استان «جیزان» واقع در جنوب غرب این کشور خبر می‌رسد، نیروهای ویژه یمنی موفق شدند گروهی از نظامیان رژی مسعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها را شناسایی کنند.

سایت خبری «اعلام الحربی» وابسته به مقاومت اسلامی اعلام کرد: رزمندگان یمنی در یک عملیات دقیق توانستند گروهی از نظامیان سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها را در منطقه «تویلق» شناسایی کنند و سپس در مسیر آن‌ها، چهار تله انفجاری قرار دهند.

سپس نظامیان سعودی و شورشیان با عبور از این تله‌ها به دام افتادند و با انفجار آن، شمار زیادی از عناصر دشمن کشته و زخمی شدند.

از منطقه «الداود» در جنوب شرق استان خبر می‌رسد، یگان موشکی انصارالله یمن بعد از دریافت اطلاعات دقیق، تجمع شورشیان وابسته به ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» را با سه موشک بالستیک از نوع «زلزال 1» مورد هدف قراردادند که درنتیجه این حمله، ده‌ها تن از عناصر دشمن کشته و زخمی شدند و خسارت سنگینی به تجهیزات نظامی و مقر آن‌ها وارد شد.

در محور شرقی منطقه «جحفان» نیز توپخانه رزمندگان یمنی بعد از دریافت اطلاعات، تجمع شورشیان و نظامیان سعودی را مورد هدف قراردادند و شماری از آن‌ها را کشته و زخمی کردند.

به گفته منابع میدانی، رزمندگان یمنی در دو هفته گذشته در منطقه تمرکز خود را برای انجام عملیات کوتاه ازجمله حمله‌های موشکی و توپخانه‌ای علیه تجمع دشمن، قرار دادن تله‌های انفجاری در مسیر کاروان آن‌ها گذاشته‌اند و عملیات جدید را برای سیطره بر مناطق جدید انجام نداده‌اند.

بخش وسیعی از مناطق جنوب شرقی و شرقی استان جیزان عربستان، تحت کنترل رزمندگان «انصارالله» و ارتش یمن است؛ این استان راهبردی هم‌مرز با استان‌های «صعده و حجه» یمن است.

انتهای پیام/ اعلام الحربی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا