تصادف لوئیس همیلتون در تست سوپربایک خرز


فرمول یک ایران – قهرمان پنج دوره فرمول یک، لوئیس همیلتون در تست سوپربایک...
فرمول یک ایران – قهرمان پنج دوره فرمول یک، لوئیس همیلتون در تست سوپربایک خرز در روز شنبه شرکت کرد که با تصادف او همراه بوده است. به گزارش لاگاتزتا دلو اسپورت همیلتون در اسپانیا در حال تست موتور سوپربایک YZF-R1 یاماها با طرحی کاملا مشکلی با شماره ی 44 بوده است. موتور سوپربایک YZF-R1 یاماها برای لوئیس همیلتون راننده ی مرسدس در پیچ هفتم این پیست...

فرمول یک ایران – قهرمان پنج دوره فرمول یک، لوئیس همیلتون در تست سوپربایک خرز در روز شنبه شرکت کرد که با تصادف او همراه بوده است.

به گزارش لاگاتزتا دلو اسپورت همیلتون در اسپانیا در حال تست موتور سوپربایک YZF-R1 یاماها با طرحی کاملا مشکلی با شماره ی 44 بوده است.

تصادف لوئیس همیلتون در تست سوپربایک خرز تصادف لوئیس همیلتون در تست سوپربایک خرز موتور سوپربایک YZF-R1 یاماها برای لوئیس همیلتون

راننده ی مرسدس در پیچ هفتم این پیست حادثه داشته اما گزارش ها حاکی از آن بوده که همیلتون آسیبی ندیده است. این تصادف مانع کوچکی بر سر راه همیلتون بود و پس آن او به کار خود با موتور یاماها ادامه داد.

همیلتون پیش از این نیز اعلام کرده بود که قصد دارد یک سری مسابقات موتوری را امتحان کند و یکی از طرفداران پروپاقرص موتوجی پی است. راننده ی بریتانیایی پیش از این گفته بود:

اگر بتوانم می خواهم در موتوجی پی باشم.

موتوجی پی تنها رشته ی موتوراسپورت است که من واقعا آن را تماشا می کنم و هر جای دنیا باشم آن را آنلاین تماشا می کنم.

تصادف لوئیس همیلتون در تست سوپربایک خرز تصادف لوئیس همیلتون در تست سوپربایک خرز موتور لوئیس همیلتون – ام وی آگوستا

همیلتون همچنین سفیر برند موتورسیکلت ام وی آگوستا (MV Agusta) است و این کمپانی سری موتورهای محدودی با عنوان F4 LH 44 را تولید می کند.

قهرمان فرمول یک در آغاز امسال نیز به همراه موتورسوار موتوجی پی، کال کراچلو و با حمایت مانستر در پیستی حوالی کالیفرنیا یک موتور سوپربایک را تست کردند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته