مشاهده فعالیت کانون‌های مساجد، موجب دلگرمی است


مشاهده فعالیت کانون‌های  مساجد، موجب دلگرمی است

قوامی گفت: امروز نه تنها برای من بلکه برای همه علاقمندان و مریدان منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، مشاهده فعالیت چنین نهادهایی (کانون‌های فرهنگی هنری مساجد) که مسایل فرهنگی و تربیتی جوانان و نوجوانان را دنبال می‌کنند، موجب دلگرمی است.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «هادی قوامی» نماینده مردم اسفراین و بام و صفی آباد (خراسان شمالی) در مجلس شورای اسلامی در دیدار با «حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی» دبیر این ستاد، با بیان اینکه مساجد یکی از خاستگاه‌های اصلی انقلاب و دفاع مقدس بودند و من امروز از حسن ابتکار ایجاد کانون‌ها در مساجد تقدیر می‌کنم، گفت: من خود را عضوی از اعضای گسترده کانون‌های مساجد می‌دانم و به ‌واسطه عضویت در گروه سرود مسجد، همچنین اجرای نمایش در دوران نوجوانی و دانشجویی، با فعالیت‌های فرهنگی هنری آشنا هستم.

وی خاطرنشان‌کرد: به همین دلیل متوجه تاثیر عمیق فعالیت‌های فرهنگی و هنری بخصوص در فضای معنوی مسجد هستم و از همه عزیزان در ستاد عالی و دبیرخانه های استانی که برای این مهم تلاش می‌کنند، صمیمانه سپاسگزارم.

نماینده مردم اسفراین و بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز نه تنها برای من بلکه برای همه علاقمندان و مریدان منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، مشاهده فعالیت چنین نهادهایی که مسایل فرهنگی و تربیتی جوانان و نوجوانان را دنبال می‌کنند، موجب دلگرمی است.

قوامی افزود: با توجه به اهمیت مسایل فرهنگی مساجد و گستردگی و پراکندگی‌ کانون‌ها در سطح کشور و تاثیرگذاری‌‌ این مجموعه فاخر در رشد و تعمیق باورهای دینی و انقلابی، تمام تلاش خود را برای حمایت و تقویت این مجموعه به کار می‌گیرم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات