رونمایی از تاکسی هوایی در نمایشگاه CES 2019


رونمایی از تاکسی هوایی در نمایشگاه CES 2019

شرکت بل از تاکسی پرنده نکسوس مجهز به 6 روتور کج پروانه در نمایشگاه CES 2019 در لاس‌وگاس رونمایی کرد.طی سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی در زمینه‌ی تولید تاکسی پرنده فعالیت می‌کنند و بل (Bell) نیز با جدیدترین خودروی پرنده به نمایشگاه CES در لاس وگاس آمده است. خودروی پرنده‌ی نکسوس (Nexus) با نگاهی به حمل‌ونقل در آینده ساخته شده و از 6 روتور کج‌ پروانه...

جزئیات خبر

رونمایی از تاکسی هوایی در نمایشگاه CES 2019

1397/10/19
رونمایی از تاکسی هوایی در نمایشگاه CES 2019

تاکسی هوایی بل نکسوس در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شد.

شرکت بل از تاکسی پرنده نکسوس مجهز به ۶ روتور کج پروانه در نمایشگاه CES 2019 در لاس‌وگاس رونمایی کرد.طی سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی در زمینه‌ی تولید تاکسی پرنده فعالیت می‌کنند و بل (Bell) نیز با جدیدترین خودروی پرنده به نمایشگاه CES در لاس وگاس آمده است. خودروی پرنده‌ی نکسوس (Nexus) با نگاهی به حمل‌ونقل در آینده ساخته شده و از ۶ روتور کج‌ پروانه برای پرواز و حرکت در هوا بهره می‌برد.
بل در زمینه‌ی تولید تاکسی هوایی همانند سایر شرکت‌ها فعال نیست، حداقل زمانی‌که فعالیت را به ساخت مدل‌های مفهومی مقیاس کامل تعبیر کنیم. شرکت‌های زیادی از جمله ولوکوپتر، استون مارتین، بوئینگ، رولزرویس و ایرباس، همه پیش از این ایده‌های خود را با چند تاکسی پرنده مفهومی رونمایی کرده‌اند. درباره‌ی ایرباس، حتی برخی نتایج از آزمایش امیدبخش در مقیاس کامل نیز وجود دارد.
اما بل با همکاری اوبر به‌عنوان بخشی از چشم‌انداز تاکسی پرنده‌ی خود در سال ۲۰۱۷ و پس از آن رونمایی اولین کابین تاکسی هوایی مفهومی در نمایشگاه CES سال گذشته، نشان داده است که قصد جدی برای عملیاتی کردن ایده‌هایش دارد. به همین علت در نمایشگاه امسال از تاکسی پرنده عمودپرواز به نام نکسوس رونمایی کرد.پیشرانه‌ی هیبریدی و سیستم انتقال قدرت این تاکسی پرنده توسط تولیدکننده‌ی فرانسوی Safran Helicopter Engines طراحی شده و از ۶ روتور کج پروانه قرار گرفته درکنار هم بهره می‌برد که روی زمین به حالت تخت قرار می‌گیرند.از اسکات درنان، مدیر نوآوری بل نقل شده است که این شرکت قصد دارد خودروی پرنده‌ عمودپرواز نکسوس را تا اواسط سال ۲۰۲۰ به مرحله‌ی عملیاتی برساند.
رونمایی از تاکسی هوایی در نمایشگاه CES 2019
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : زومیت

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صاحب شورولت کوروت C8 از نودل برای تعمیر درب خودرو استفاده می‌کند +‌ فیلم