با شاسی‌بلندهای قدیمی‌و محبوب نیسان در ایران آشنا شوید


با شاسی‌بلندهای قدیمی‌و محبوب نیسان در ایران آشنا شوید

رپورتاژ: در میان مدل‌های متنوع برند نیسان برخی از مدل‌ها چه قدیمی ‌و چه جدید از محبوبیت ویژه‌ای در بین افراد جامعه برخوردار هستند. شاسی بلندهای نیسان در میان انواع ماشین‌های برند نیسان توجه قشر بیشتری از افراد را به خود جلب کرده است. در میان شاسی بلندهای محبوب نیسان مدل‌های قدیمی ‌نیز به چشم... The post با شاسی‌بلندهای قدیمی‌و محبوب نیسان در...

رپورتاژ: در میان مدل‌های متنوع برند نیسان برخی از مدل‌ها چه قدیمی ‌و چه جدید از محبوبیت ویژه‌ای در بین افراد جامعه برخوردار هستند. شاسی بلندهای نیسان در میان انواع ماشین‌های برند نیسان توجه قشر بیشتری از افراد را به خود جلب کرده است. در میان شاسی بلندهای محبوب نیسان مدل‌های قدیمی ‌نیز به چشم می‌خورد که با وجود گذشت سال‌ها از تولید آن هنوز هم در بازار ایران خرید و فروش می‌شود. این ماشین‌ها در عین کلاسیک بودن هنوز کارایی های فراوانی دارند که افراد علاقه‌مند به ماشین‌های آفرود را به خودشان جذب کرده‌اند. در ادامه می‌پردازیم به بررسی چند نمونه از محبوب‌ترین مدل‌های نیسان شاسی بلند قدیمی ‌و ویژگی‌های آن‌ها را بازگو خواهیم کرد.

نیسان پاترول
با شاسی‌بلندهای قدیمی‌و محبوب نیسان در ایران آشنا شوید
این ماشین تقریبا قدیمی‌‌ترین نیسان شاسی بلند است که هنوز در ایران بخشی از بازار معاملات را به خود اختصاص داده است. این ماشین با وجود قدیمی‌ بودن هنوز سرحال و قابل استفاده است و بسیاری از افراد برای سفرهای آفرود خود از آن استفاده می‌کنند. این خودرو 2 مدل دو در و 4 در دارد که هر دو آن را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

نیسان پاترول دو در دارای یک موتور 4 سیلندر 8 سوپاپ دارد که حجم آن 2.4 لیتر است. حداکثر توان موتور در این مدل 103 اسب بخار است. این ویژگی‌ها انتظارات مشتریان را برای مصارف خاص برآورده می‌کند. مدل 4 در آن ظرفیت بیشتری برای سرنشینان دارد. این مدل از نیسان پاترول دارای موتور 6 سیلندر است و 12 سوپاپ دارد که حجم آن 4 لیتر می‌باشد. حداکثر توان موتور 145 اسب بخار می‌باشد. نیسان پاترول بیشتر برای سفر های آفرود و طبیعت گردی استفاده می‌شود. متریال استفاده شده برای تولید اتاق و بدنه نیسان پاترول بسیار با دوام است. همین ویژگی نیز این ماشین را به یک ماشین قوی و محبوب تبدیل کرده است.

نیسان سرانزا
با شاسی‌بلندهای قدیمی‌و محبوب نیسان در ایران آشنا شوید
این خودرو با اتاق بزرگی که دارد یکی از گزینه‌های مناسب برای سفرهای آفرود خانوادگی است. نیسان سرانزا نیز از سال 1380 در ایران حضور داشته و خرید و فروش می‌شود. هم‌اکنون نیز برای بسیاری از افراد علاقه مند به شاسی بلندهای قدیمی ‌نیسان سرانزا یکی از گزینه‌های اولیه برای انتخاب است. موتور به‌کار رفته در این ماشین 4 سیلندر می‌باشد و حجم موتور 2.4 لیتر است. گشتاور این خودرو 197 نیوتون متر و حداکثر قدرت موتور آن 133 اسب بخار است. این مشخصات، نیسان سرانزا را برای یک سفر آفرود در مسیرهای دشوار بسیار قدرتمند جلوه می‌دهد. کابین یا اتاق نیسان سرانزا 7 سرنشین را به‌راحتی در خود جای می‌دهد. به همین دلیل به یک مینی ون خانوادگی نیز برای سفرهای طولانی مدت تبدیل شده است. با توجه به قیمت آن برای این منظور انتخاب مقرون به صرفه‌ای نیز هست.

نیسان رونیز
با شاسی‌بلندهای قدیمی‌و محبوب نیسان در ایران آشنا شوید
نیسان رونیز در بین مدل‌های نیسان شاسی بلند از محبوبیت بسیار زیادی در بین قشر جوان جامعه برخوردار است. این خودرو با کابین 5 نفره در سال 2000 میلادی به بازار عرضه شد. موتور این خودرو 2.4 لیتر حجم دارد و 4 سیلندر است. بیشینه قدرت موتور نیسان رونیز 150 اسب بخار است که نسبت به مدل‌های قبلی که معرفی کردیم بیشتر است. این ویژگی نشان می‌دهد که توان تحمل این ماشین در مسیرهای کوهستانی و صعب العبور بسیار بیشتر از هم‌رده‌های خودش است. علاوه بر این امکانات رفاهی که در فضای داخلی و خارجی نیسان رونیز تعبیه شده است به ترجیح افراد برای خرید یک شاسی بلند مقرون به صرفه و با قدرت تبدیل شده است.

صندلی‌های عقب نیسان رونیز تاشو هستند. این موضوع به کنترل فضای داخل ماشین بسیار کمک می‌کند. علاوه بر این، نیسان رونیز یک بار بند بالای سقف خود دارد که تحمل بار بیشتری را به ماشین داده است. همه این ویژگی‌ها باعث شده این ماشین پس گذر تمام سالهایی که از ورود آن به بازار می‌گذرد هنوز هم طرفدارهای خاص خود را داشته باشد.

نیسان قشقایی
با شاسی‌بلندهای قدیمی‌و محبوب نیسان در ایران آشنا شوید
بعد از نیسان رونیز، نیسان قشقایی با ورود به بازار توجهات زیادی را به خود جلب کرد. این خودرو در سال 2008 وارد بازار ایران شد. نیسان قشقایی با 2 نوع موتور دیزلی و بنزینی تولید شد. حجم هر دوی این موتور ها 2 لیتر است. بیشینه قدرت موتور در نیسان قشقایی 142 اسب بخار است. این ماشین با موتور بنزینی در 2 تیپSE و LE در ایران موجود است. تیپ SE تک دیفرانسیل است و مصرف سوخت ترکیبی آن 8 لیتر است. در حالت LE ماشین 2 دیفرانسیل است و میزان سوخت ترکیبی مصرفی آن 8.3 لیتر می‌باشد.

علاوه بر مشخصات فنی برجسته این ماشین، نیسان قشقایی در طراحی بدنه و اتاق نیز یک ماشین قوی محسوب می‌شود. این خودروی 5 نفره امکانات زیادی را برای حفاظت از سرنشینان بزرگسال و خردسال دارد. همین ویژگی نیز باعث شد تا با ورود این ماشین به بازار افراد علاقه مند به مدل های نیسان شاسی بلند که با فرزندان خردسال خود بیشتر سر و کار دارند، نیسان قشقایی را در اولویت های خود برای خرید ماشین قرار دهند.

منبع : ویرلن


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سرشاخ شدن پورشه 911 کررا 4 GTS و مرسدس-ای‌ام‌جی GT S