حاشیه عجیب بشار رسن و همام طارق در عراق !


حیدر زکی مجری سرشناس تلویزیون عراق با اصرار و پافشاری زیاد توانست با بشار رسن و طارق همام، دو بازیکن تیم ملی این کشور که نقش پر رنگی در نتایج عراق داشتند، گفت و گو و مصاحبه کند. این موضوع با واکنش دیگر رسانه‌ها و عراقی‌ها رو به رو شد و بسیاری از آن‌ها عقیده داشتند زمانی‌که سرمربی تیم چنین تصمیمی می‌گیرد، وظیفه بازیکنان و اهالی رسانه است که به...

حاشیه عجیب بشار رسن و همام طارق در عراق !

سرپیچی بشار رسن و همام طارق از دستور سرمربی عراق
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۵:۴۰
حاشیه عجیب بشار رسن و همام طارق در عراق !

حیدر زکی مجری سرشناس تلویزیون عراق با اصرار و پافشاری زیاد توانست با بشار رسن و طارق همام، دو بازیکن تیم ملی این کشور که نقش پر رنگی در نتایج عراق داشتند، گفت و گو و مصاحبه کند. این موضوع با واکنش دیگر رسانه‌ها و عراقی‌ها رو به رو شد و بسیاری از آن‌ها عقیده داشتند زمانی‌که سرمربی تیم چنین تصمیمی می‌گیرد، وظیفه بازیکنان و اهالی رسانه است که به تصمیم سرمربی احترام بگذارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی با ایران در جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی عراق و ستاره های استقلال و پرسپولیس ( بشار رسن و همام طارق )اهمیت زیادی دارد. آن‌ها هم مثل ایران برای صدرنشینی می‌جنگند و جدی‌ترین رقیب خود را ایران می‌دانند. کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق برای حفظ تمرکز بازیکنانش و دور نگه داشتن آن‌ها از حواشی مختلف، از آن‌ها خواسته پیش از بازی با ایران، مصاحبه نکنند. این را مدیر رسانه‌ای فدراسیون عراق گفته:

«کاتانچ، سرمربی تیم از ما درخواست کرد که بازیکنان بعد از برد مقابل یمن و پیش از دیدار با ایران مصاحبه نکنند و ما نیز به تصمیم او احترام می گذاریم.»

علی‌رغم این تصمیم، حیدر زکی مجری سرشناس تلویزیون عراق با اصرار و پافشاری زیاد توانست با بشار رسن و طارق همام، دو بازیکن تیم ملی این کشور که نقش پر رنگی در نتایج عراق داشتند، گفت و گو و مصاحبه کند. این موضوع با واکنش دیگر رسانه‌ها و عراقی‌ها رو به رو شد و بسیاری از آن‌ها عقیده داشتند زمانی‌که سرمربی تیم چنین تصمیمی می‌گیرد، وظیفه بازیکنان و اهالی رسانه است که به تصمیم سرمربی احترام بگذارند. در واقع رسن و همام به خاطر مصاحبه اخیرشان متهم به بی‌احترامی به مجموعه تیم ملی و سرمربی و دیگر رسانه‌ها شده‌اند. آن هم درست پیش از یکی از حساس‌ترین بازی‌های تیم و این همان چیزی بود که از ابتدا سرمربی تیم از آن می‌ترسید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند