خرید جدید کاردیف در هوا ناپدید شد‌!


خرید جدید کاردیف در هوا ناپدید شد !

امیلیانو سالا، گرانترین خرید باشگاه کاردیف سیتی در راه سفر از نانت به پایتخت ولز بود که هواپیمایش بر فراز دریای مانش ناپدید شد! این ماجرای عجیب دوشنبه شب اتفاق افتاد و جستجو برای یافتن این هواپیما ادامه دارد.

روز شنبه انتقال سالا از نانت فرانسه به کاردیف با 15 میلیون پوند قطعی شد. او روز گذشته با هواپیمایی از شهر نانت به کاردیف در پرواز بود، ولی هواپیما ناگهان از رادارها محو شد و گشت و بررسی تیم نجات و امنیت در منقطه‌ای که هواپیما محو شده شروع شد. هلیکوپترها و قایق‌ها هنوز نتوانستند اثری از این هواپیما پیدا کنند.

خرید جدید کاردیف در هوا ناپدید شد‌!---

مهمت دالمان، رئیس باشگاه کاردیف در این رابطه گفت: «ما منتظر تایید اطلاعات هستیم و تا پیش از آن نمی‌توانیم چیزی بگوییم. ما نگران امنیت امیلیانو سالا هستیم.» نشریات فرانسوی مدعی شدند که یکی از هم‌تیمی‌های سابق سالا، او را تا فرودگاه همراهی کرده است و سالا قطعا سوار این هواپیما شده.

مهاجم آرژانتینی تنها خرید زمستانی کاردیف محسوب می‌شد و از پیوستن به این باشگاه هیجان زده بود: «از این که گرانترین بازیکن باشگاه هستم احساس ویژه‌ای دارم. به اینجا آمدم تا کنار هم تیمی‌هایم بجنگم.»

آخرین پستی که سالا منتشر کرده لحظه خداحافظی او با بازیکنان نانت است و نوشته: «آخرین وداع». هواپیمایی که سالا در آن حضور داشت یک «پایپر مالیبو» تک موتوره بود و ساعت 8:30 شب به وقت محلی از صحنه رادار ناپدید شد. مارک ویلسون، کارشناس هواشناسی گفت: «در لحظه حادثه باران می‌بارید، ولی شدید نبود. همچنین سرعت باد هم خیلی زیاد نبوده.» سالا این فصل برای نانت 12 گل زد و کاردیف امیدوار بود به کمک این گلزن از قعر جدول نجات پیدا کند.

خرید جدید کاردیف در هوا ناپدید شد‌!---

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فینال جام حذفی با کمک داور ویدئویی؛/ VAR از فصل آینده وارد لیگ برتر می‌شود