آژیرقرمزدرپست هافبک دفاعی استقلال


مصدومیت کریمی و باقری و نگرانی های شفر

مصدومیت های اخیردرتمرین استقلال ممکن است مسیریارگیران باشگاه استقلال را درروزهای باقی مانده نقل وانتقالات تغییردهد. پیش ازپایان نیم فصل زمزمه خرید مهاجم جدید به طورجدی به گوش می‌رسید و درهفته های اخیرهم مسئولان باشگاه استقلال تلاش بسیاری درراستای جذب بازیکن ازخود به خرج دادند که هنوز بازیکنی دراین پست به خدمت گرفته نشده است و دورازذهن نیست که با مصدومیت هایی که برای برخی مهره های خط میانی استقلال پدید آمده مسیرجذب بازیکن به سمت هافبک دفاعی ها تغییرکند.

دردکهنه همچنان علی کریمی را آزار می‌دهد و بعید نیست که این بازیکن درادامه فصل نیزحضوری نیم بند درترکیب آبی‌ها داشته باشد. فرشید باقری هم با اندک مصدومیتی مواجه شده که آسیب دیدگی تومان این دوبازیکن حفره بزرگی درپست مهم هافبک دفاعی ایجاد خواهد کرد. ازسویی مرتضی آقاخان هم احتمالا ازلیست نیم فصل دوم استقلال کنار گذاشته خواهد شد. آقاخان جزوبازیکنانی است که قابلیت بازی درپست هافبک دفاعی را دارد وخروج این بازیکن هم پست هافبک دفاعی استقلال را تحت الشعاع قرارخواهد داد. با توجه به اینکه استقلال درلیگ قهرمانان آسیا بازی های سنگینی پیش رو دارد، باید فکری به حال این پست شود.

البته روزبه چشمی هم می‌توند برای استقلال دراین پست به میدان برود اما بازگشت روزبه به پست هافبک دفاعی مستلزم جذب یک بازیکن درپست دفاع میانی است به این دلیل که با انتقال چشمی و حضوردرپست هافبک دفاعی، خط دفاع استقلال نیز با کمبود بازیکن مواجه خواهد شد. درواقع استقلالی ها برای کاستن ازخطرات احتمالی کمبود بازیکن درپست هافبک دفاعی یا باید بازیکنی دراین نقطه به خدمت بگیرند ویا اینکه یک مدافع جدید جذب کند تا چشمی با خیال راحت برای استقلال درپست هافبک دفاعی به میدان برود.

1


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!