دانلود انیمیشن دنیای ماریو دوبله فارسی

دانلود انیمیشن دنیای ماریو Mario ,دانلود انیمیشن دنیای ماریو دوبله فارسی, دانلود انیمیشن ماریو جدید, دانلود انیمیشن دوبله فارسی, دانلود انیمیشن 2019 دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن دوبله فارسی

کیفیت HD 720pسانسور شده

دانلود انیمیشن دنیای ماریو دوبله فارسی

این انیمیشن سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: دنیای ماریو

کیفیت: HD 720

ژانر: کودک و نوجوان

محصول: امریکا

سال تولید: 2005

زبان: فارسی (دوبله)

مدت زمان: 80 دقیقه

درباره انیمه:

ماریو Mario یک شخصیت داستانی از مجموعه بازی‌های ویدئویی سوپر ماریو که توسط طراح بازی‌های ویدئویی شرکت نینتندو، شیگرو میاموتو خلق شده‌است. ماریو به عنوان شخصیت اصلی، نماد، سمبل شانس‌بیار این مجموعه بازی به شمار می‌رود که از زمان خلقش، در بیش از ۲۰۰ بازی ویدئویی حضور پیدا کرده‌است. ماریو یک لوله‌کش ایتالیایی کوتاه قد و چاق است که در سرزمین ساختگی پادشاهی قارچ به ماجراجویی می‌پردازد، و اغلب به دنبال راهی برای نجات پرنسس پیچ دزدیده شده از دست ضدقهرمان اصلی این سری، باوزر است. او برای اولین بار با نام جامپ‌من در بازی دانکی کنگ در سال ۱۹۸۱ ظاهر شد. ماریو نام‌آورترین شخصیت در تاریخ بازی‌های ویدئویی است و بهمین دلیل بصورت کارتون و انیمیشن هم ساخته شد.


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .