اعزام مبلغان مهدوی برای تبیین سبک زندگی فاطمی(س)


اعزام مبلغان مهدوی برای تبیین سبک زندگی فاطمی(س)

مبلغان مرکز تخصصی مهدویت به مناسبت ایام فاطمیه و عزاداری حضرت زهرای مرضیه(س) با حضور در استان ها و شهرستان های مختلف، ابعاد سبک زندگی فاطمی(س) را برای منتظران تبیین می کنند.

به گزارش خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مرکز تخصصی مهدویت به مناسبت فرا رسیدن دهه دوم فاطمیه و ایام عزاداری حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، مبلغان را به سراسر کشور اعزام می کند.

بنابر این گزارش، محور برنامه این اعزام های تبلیغی، تبیین سبک زندگی فاطمی(س) با رویکرد «فاطمه(س)؛ الگوی بشر»، است و از حدیث امام زمان(عج) که فرمودند: «در دختر پیامبر خدا صلی الله علیه و آله برای من الگوی نیکویی است» الهام می گیرد.

معرفی این الگو در ابعاد مختلف همچون اخلاق، عبادت، زهد، انفاق، ولایت مداری، زندگی خانوادگی، علم، بصیرت، نگاه به زندگی و ... در بسته تبلیغی مرکز تخصصی مهدویت ویژه فاطمیه دوم پیش بینی شده است.

این گزارش می افزاید: اعزام مبلغان مهدوی ویژه عزاداری ایام فاطمیه به دو صورت است، یکی متمرکز و در نقاطی همچون مسجد مقدس جمکران، آستان قدس رضوی و حرم حضرت فاطمه معصومه(س) که مخاطبان خاص خود را دارند و دیگری از طریق همکاری با سازمان های اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی برای حضور در اقصی نقاط کشور.

تلاش بر آن است تا با محور قرآن دادن فرموده امام زمان(عج)، این مهم تبیین شود که حضرت فاطمه زهرا(س) فقط الگوی زنان نیستند بلکه مردن نیز باید از ایشان الگو و درس بگیرند.

حداقل 50 مبلغ در اعزام های ایام فاطمیه در سراسر کشور و طی روزهای 13 بهمن تا 20 بهمن (سالروز شهادت یگانه بانوی عالم(س)) حضور داشته و برخی تا 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب به فعالیت های تبلیغی ادامه می دهند.

گفتنی است، برنامه اعزام مبلغان مهدوی در گذشته به صورت محدود و پراکنده انجام می شد اما از پنج سال قبل به منظور استفاده از ظرفیت ایام فاطمیه برای تبلیغ و تعمیق فرهنگ مهدویت به صورت متمرکز و در سطح کشور اجرا می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...