وحدت و همگرایی از ضروری ترین نیازهای امروز جامعه است


وحدت و همگرایی از ضروری ترین نیازهای امروز جامعه است

بندرعباس- ایرنا- خطیبان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته نماز با تاکید بر تلاش مسوولان در رفع مشکلات مردم و داشتن روحیه جهادی در انجام امور، بیان داشتند: وحدت و همگرایی از ضروری ترین نیازهای امروز جامعه است.

به گزارش ایرنا، محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان ، تجلیل از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، تاکید بر پرهیز از هر گونه نرمش در برابر دشمنان از جمله دیگر محورهای سخنان امامان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته بود.
خطیبان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته نماز بر ترویج هر چه بیشتر ارزش های دینی و انقلابی در جامعه ، تکیه بر توانمندهای داخلی در رفع مشکلات و ایستادگی هر چه تمام تر در برابر دشمنان تاکید کردند.

**قشم
امام جمعه قشم گفت: دشمن در برابر اراده پولادین ملت ایران احساس ضعف می کند و از این رو اتفاقاتی مانند حادثه تروریستی زاهدان را به وجود می آورد.
حجت الاسلام میثم تارَم با محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان، افزود: عاملان حادثه در هر نقطه از جغرافیای جهان که هستند، منتظر انتقام سخت ایران باشند.
وی راهپیمایی 22 بهمن را نمایش اقتدار نظام اسلامی و شکست آمریکا توصیف و تصریح کرد: تحریم‌های استکبار و مشکلات اقتصادی نمی تواند باعث شود که ملت بصیر ایران از ارزش‌های الهی و اهداف انقلابی خود دست بر‌دارند.
امام جمعه قشم ادامه داد: مسوولان نیز باید با تلاش جهادی و حل مشکلات معیشتی مردم از حضور آنان در صحنه‌های مختلف انقلاب و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن‌ ماه تشکر کنند.
وی افزود: نرمش در برابر دشمنان موجب افزایش توقعات آنها می‌شود؛ چنانکه که رییس جمهور قبلی آمریکا سه خواسته داشت و ترامپ از ایران عمل به 6 مساله را خواستار شده است.

**میناب
امام جمعه شهرستان میناب با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، گفت: این حضور گسترده در شرایطی بود که مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری مواجه هستند، اما با این حال برای دفاع از ارزش های نظام و انقلاب همواره در صحنه حاضر می شوند.
حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر بیان داشت: وحدت و همگرایی در شرایطی که دشمنان در تلاش برای ایجاد تفرقه در جامعه هستند، از ضروری ترین نیازهای جامعه است.
وی با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر مسوولان در حل مشکلات مردم ، افزود: مسوولان باید به پشتوانه ملت ولایتمدار ایران اسلامی و نیز اتکاء به دستاوردهای نظام با شجاعت بیشتری در مقابل آمریکا بایستند.
امام جمعه شهرستان میناب در بخش دیگری از صحبتهای خود با محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان، گفت: این اقدام نشان از شکست و ناکامی دشمنان اسلام و انقلاب دارد.
وی تاکید کرد: دشمنان این نظام و انقلاب باید بدانند که مردم ایران اسلامی همواره پشتیبان و حامی ارزش‌های نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.
حجت الاسلام معتمدی فر در خطبه های این هفته نماز جمعه میناب با انتقاد از مشکلاتی که به هنگام بارش باران در این شهر ایجاد می شود، گفت: مسوولان امر باید مشکلات را رصد و اصلاحات لازم را انجام دهند تا در این گونه مواقع شاهد سختی و مشقت مردم نباشیم.

**جاسک
امام جمعه موقت شهرستان جاسک با محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان، گفت: دشمنان این نظام و انقلاب باید بدانند که با این گونه اقدامات نمی توانند جلوی پیشرفت ملت ایران اسلامی را بگیرند.
حجت الاسلام عبدالرضا مصطفی لو با اشاره به تلاش نیروهای نظامی و امنیتی در دفاع از این آب و خاک ، تصریح کرد: دشمن تصور می کرد که ملت ایران امسال حضور چندانی در راهپیمایی 22 بهمن نداشته باشد، اما به کوری چشم دشمنان، دنیا شاهد خلق حماسه ای عظیم از سوی ملت ایران در روز 22 بهمن ماه بود.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود بر ترویج هر چه بیشتر ارزش های دینی و اسلامی در جامعه تاکید کرد و خواهان توجه بیشتر مسوولان نسبت به این مساله شد.

**پارسیان
امام جمعه شهرستان پارسیان نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان داشت: هویت دینی مردم ایران اسلامی حاصل خون شهدا و دردمندان انقلاب است و باید با کسانی که به دنبال وارد کردن خدشه به این هویت هستند، برخورد جدی شود.
حجت‌الاسلام هادی میرزایی با محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان اظهار داشت: به طور یقین عاملان شهادت پاسداران انقلاب اسلامی از انتقام شدید الهی در امان نخواهند بود.
وی با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، بیان داشت: این حضور گسترده پاسخی دندان شکن به یاوه گویی های دشمنان این نظام و انقلاب بود و نقشه های اسکتبار را نقش بر آب کرد.
امام جمعه شهرستان پارسیان تاکید کرد: در این شرایط و با توجه به حمایت مردم از این نظام و انقلاب، مسوولان باید با اتکاء به توانمندی‌های داخلی، در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه تلاش کنند.
7198/6048

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار روسیه به آمریکا درباره مصادره دارایی‌های این کشور