درود بر اصغر ، آفرین بر صادق / گلریزانی به وسعت عشق


درود بر  اصغر   ، آفرین بر  صادق  / گلریزانی به وسعت عشق

به گزارش فرتاک ورزشی،

رضا میرزاییان؛ حس نوع دوستی در نزد ایرانی ها قدمتی دیرینه دارد و نباید در مقبولیت این حرکت که در ریشه در اعتقادات و باورهای عمیق ما دارد ، تردید کرد.

اصولا احسان ، نیکو کاری و اقداماتی از این دست با آموزه های فرهنگی ایران زمین همسو بوده که یک نمونه بارز آن ، آوازه جهانی میهمان دوستی ایرانی ها است که متاثر از بیداری وجدان در این گروه از هموطنان است.

باری ، در یک حرکت قابل ستایش شاهد و ناظر تجلیل از یک مرد تلاشگر در عرصه فوتبال بودیم . مر دی که دیرزمانی در مستطیل سبز امجدیه همراه با تیم هایی چون نادر ، شعاع ، عقاب و دارایی خودنمایی می کرد اما هیچگاه به حقش نرسید .

با این حال هیچگاه از دنیای توپ گرد فاصله نگرفت و در نقش یک فرد تلاشگر در ورزشگاه پیر پایتخت و در هیات فوتبال استان تهران فعالیت کرده تا جاییکه خرد و کلان و پیروجوان از او بعنوان یک مرد زحمتکش و بی ریا یاد می کنند.

اصغر میرزاعراقی را می گوییم ، همان رفیق شفیق زنده یاد اکبر قاسمی. اکبر از میان ما کوچ کرد و رفت اما اصغر ماند و یک دنیا عشق و عاطفه.

اصغرآقای ما شاید استطاعت مالی نداشته باشد اما دلش دریایی از مهر و محبت است و تجربه ای دارد گرانسنگ و بی مانند.

تاجایی که می دانیم او متولد 1321 است و در تیم نادر همبازی زنده یاد ناصر حجازی و مجید حلوایی بود و شاگرد ممتاز استاد نادر لطیفی . در عقاب هم با اکبر مالکی ، فریبرز اسماعیلی ، حمید امینی خواه و...هم تیمی بود و خلاصه اینکه چهره ای شناخته شده در فوتبال کلانشهر تهران بشمار می رود.

برای نکوداشت این مرد بی ادعا و تلاشگر جمعی از دوستان به سرکردگی دوست خوبمان" صادق درودگر" یک دورهمی کوچک اما ماندگار و آکنده از عشق وترتیب یافت که در نوع خود می تواند الگو باشد . از یاد نبریم رایزنی " علی اصغر مانوسی فر" رفیق گرانمایه نیز در برپایی این نشست صمیمی موثر بود.

اشتباه نشود ، این دوست خدوم اصلا نیازی به احسان و اینجور امور ندارد و مراد دوستان این بود که از تلاش های صادقانه اصغر عزیز قدردانی کنند .

یادمان باشد قدردانی و تجلیل از زحمتکشان جامعه همانند کاسبرگ یک گل است که در بر قراری و رشد گل نقش بی بدیلی دارد .

مهدی دادرس ، احمد جانعلی ، علی خسروی ، فرشاد ماجدی ، رضا میرزاییان ، رحیم یوسفی ، ابراهیم شادمهر ، ناصر شیردل ،محمدرضا میرحسینی ،عبدالرضا امرالله، بهمن خدا کرم ، سیامک محمد بیگی و....نیر در این مراسم گل ریزان حضور داشتند و خلاصه اینکه با ذکر خاطرات رنگارنگ " میرزاعراقی" را غرق در شادی وشعف کردند .

اما دست آخر :"" آن ‌کس که شهامت انجام کارهای شایسته دارد، انسان است.ویلیام شکسپیر""

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پرسپولیس فرابورس را سبز می‌کند! (عکس)