رسانه معروف انگلیسی مدعی شد : تیم معروف اروپایی به دنبال جذب ستاره تیم ملی !


سایت «hitc» مدعی شد میلاد محمدی در تابستان به تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند ملحق شود. نوشته رسانه معروف انگلیسی مدعی شد : تیم معروف اروپایی به دنبال جذب ستاره تیم ملی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رسانه معروف انگلیسی مدعی شد : تیم معروف اروپایی به دنبال جذب ستاره تیم ملی !

ادعای سایت «hitc» از علاقه سلتیک به جذب میلاد محمدی در بازار نقل و انتقالاتی تابستان
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۲
رسانه معروف انگلیسی مدعی شد : تیم معروف اروپایی به دنبال جذب ستاره تیم ملی !

سایت «hitc» مدعی شد میلاد محمدی در تابستان به تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند ملحق شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماجرای انتقال محمدی به سلتیک زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که بسیاری از رسانه‌های داخلی با توجه به عدم دسترسی به منابع معتبر تایید‌کننده، با تاخیر به سراغ این اتفاق خوب برای فوتبال ما رفتند. کم‌کم بازتاب این خبر بیشتر قوت گرفت و موضوع از حد شایعه به سطح خبر رسمی کشیده شد.

زمانی که برای نقل‌وانتقالات لیگ انگلیس در نظر گرفته شده بود، به پایان رسید و تنها سردار آزمون پیشنهادی از ولورهمپتون دریافت کرد و به صورت رسمی این موضوع به رسانه‌های داخل ایران منتقل شد. این پیشنهاد هم البته به سرانجام نرسید و سردار درنهایت راهی زنیت روسیه شد و در لیگ این کشور باقی ماند.

میلاد محمدی نیز نه از دروازه نیوکسل گذشت و نه صحبت جدی‌ای درباره سلتیک اسکاتلند مطرح شد ولی اخبار منتشر شده با توجه به بازتاب در رسانه‌های داخلی نشان می‌داد که قطعا مذاکراتی صورت گرفته و تلاش‌هایی برای این انتقال انجام شده است. خبرها در همان روزها حاکی از این بود که باشگاه نیوکسل به این نتیجه رسیده که جذب میلاد محمدی در مقطع کنونی نمی‌تواند به این تیم کمک کند. خیلی جذاب بود که میلاد محمدی تجربه شاگردی رافائل بنیتس را در کارنامه حرفه‌ای خودش ثبت کند. به این ترتیب محمدی هم مجبور شد در لیگ روسیه بماند و نیم‌فصل دوم را با باشگاه گروژنی سپری کند.

وب سایت «hitc» در گزارش خود آورده است:

«مدافع ایرانی عملکرد خوبی داشت، نمی‌شود از او ناراضی بود یا ایراد اساسی گرفت. قرار بر این شده که وی در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی راهی سلتیک اسکاتلند شود. قرارداد او تابستان با تیم گروژنی به پایان می‌رسد و به این ترتیب با قیمتی عادلانه‌تر و منصفانه‌تر می‌شود او را به خدمت گرفت. این هم به نفع او و هم به سود سلتیک خواهد بود.»

این در حالی است که سلتیک، تونیان مدافع سابق هوفنهایم را جذب کرده و البته این انتقال قرضی چندان قابل اتکا نیست که باعث شود محمدی تحت‌تاثیر آن قرار گرفته و نتواند برای آینده تصمیم جدی بگیرد. راجرز، سرمربی سلتیک و مربی پیشین لیورپول اصرار زیادی برای جذب مدافع خوب و بین‌المللی دارد و خبری مبنی‌بر عدم موافقت او با خرید میلاد محمدی دیده نمی‌شود.

او در مصاحبه با روزنامه «گاردین» ضمن اشاره به ارزش مدافع خوب گفته است:

«فیلم بازی‌های این بازیکن ایرانی را مشاهده کرده‌ام، چند گزینه دیگر هم داریم که باید بررسی شوند. دوست داشتم در همین فصل زمستان مشکل حل بشود اما باید نیم‌فصل دوم را سپری کنم و صبور باشم. امیدوارم خریدهای خوبی در راه باشد.»

گزارش منتشر شده از سوی وب سایت مذکور نشان می‎دهد که شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی نزد خبرنگاران اروپای غربی وجود دارد و بازی‌های جام ملت‌های آسیا کاملا زیر ذره‌بین این خبرنگاران بوده است. آنها در گزارشات اخیر خود بارها به بازیکنان خوب تیم‌های کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس همچنین چند ابرستاره ایرانی مثل سردار آزمون و دژآگه اشاره کرده‌اند. بازیکنان تیم ملی عراق و ژاپن نیز بارها در تحلیل این خبرنگاران حضور داشته‌اند. همین تحلیل‌ها در تصمیم‌گیری مربیان اروپایی تاثیر بسزایی داشته است و تجربه نشان می‌دهد که هرگاه جامعه رسانه‌ای کشوری مثل بریتانیا با فوتبال یک کشور آسیایی رابطه خوبی داشته باشد، در نقل‌وانتقالات این بازیکنان نیز تاثیر زیادی داشته‌اند.

وب‌سایت خبری «chroniclelive» در گزارش اخیر خود آورده است:

«نیوکسل، مدافع خوب ایرانی را جذب نکرد اما به نظر می‌رسد سلتیک در این خصوص جدی است و قصد دارد در فصل تابستان وی را به خدمت بگیرد. حتی اخباری مبنی‌بر پیش‌قرارداد این مدافع ایرانی(محمدی) با سلتیک هم منتشر شده که البته از سوی روابط‌عمومی باشگاه سلتیک تایید نشده است.»

دنی اوون، نویسنده بخش ورزشی بین‌الملل «hitc» نیز در گزارش روز گذشته خود آورده است:

«سلتیک باید شفاف‌تر عمل کند، مشخص نیست این باشگاه تا چه حد در جذب مدافع ایرانی جدی است و این عدم جدیت باعث شده او قطعا به سایر پیشنهادهای رسمی خود نیز فکر کند.»

جالب اینجاست همین گزارش در بخش نظرات مردمی، نزدیک به ۳۰۰ نظر را به ثبت رسانده و هواداران سلتیک منتظر مشخص شدن این انتقال هستند و معتقدند که میلاد محمدی می‌تواند به تیم بزرگ اسکاتلند کمک کند.

فرهیختگان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید