ساخت بازی Days Gone به اتمام رسید


رسانه کلیک – استودیوی «بند» شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، پس از مدت ها به...
رسانه کلیک – استودیوی «بند» شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، پس از مدت ها به صورت رسمی خبر از اتمام پروسه ساخت بازی Days Gone داد. با وجود اینکه شرکت سونی در سال جاری میلادی بازی‌های انحصاری زیادی برای کنسول نسل هشتم خود یعنی پلی‌استیشن 4 معرفی نکرده و ظاهرا کاربران این دستگاه بر خلاف سال‎های […] نوشته ساخت بازی Days Gone به اتمام رسید اولین بار در...

رسانه کلیک – استودیوی «بند» شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، پس از مدت ها به صورت رسمی خبر از اتمام پروسه ساخت بازی Days Gone داد.

با وجود اینکه شرکت سونی در سال جاری میلادی بازی‌های انحصاری زیادی برای کنسول نسل هشتم خود یعنی پلی‌استیشن 4 معرفی نکرده و ظاهرا کاربران این دستگاه بر خلاف سال‎های قبلی، میزبان عناوین انحصاری بی‌نظیری همچون God of War نیستند، لیکن عنوان Days Gone یکی از مورد انتظارترین آثار ویدیویی این کنسول به شمار می‎رود که روند توسعه آن با حاشیه‌های مختلفی رو به رو بوده و پیش‌تر به خاطر برنامه ریزی اشتباه سازندگان، شاهد تغییر تاریخ انتشار آن بودیم.

حال، طبق بیانیه جدید استودیوی بند شرکت سونی، به نظر می‌رسد که مراحل ساخت این عنوان ویدیویی مورد انتظار علی رغم حاشیه‌ها گوناگون، در نهایت به پایان رسیده و بازی به اصطلاح گلد شده است. بر این اساس، کار توسعه اثر آخرالزمانی استودیوی بند که تجربه لذت بخش و هیجان انگیزی از کشتار زامبی‌های بی‌شمار و صدالبته دیوانه را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد، به اتمام رسیده و این نوان به منظور ارسال به سراسر جهان در اختیار شرکت ناشر خود به نام شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی قرار گرفته است.

به عبارت دیگر، شرکت ژاپنی سونی هم‌اکنون در حال آماده سازی عرضه جهانی بازی و ارسال آن به خرده فروش‌های مختلف در سراسر دنیا است. در همین رابطه، استودیوی بند طی پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر ضمن اشاره به دستاورد و موفقیت جدید خود، اعلام کرد:

تیم ما سرانجام کار خود را انجام داد! روند توسعه و ساخت بازی Days Gone به اتمام رسید.

[توسعه این عنوان] پروسه طولانی و پر فراز و نشیبی بود. ما بی‌صبرانه منتظر هستیم که شما در روز ششم اردیبهشت (26 آوریل) به تجربه بازی ما بپردازید.

ساخت بازی Days Gone به اتمام رسید

اتمام پروسه ساخت بازی Days Gone اگرچه در نگاه اول شاید خبر چندان مهمی به نظر نرسد، اما با توجه به اینکه در گذشته شاهد تغییر زمان عرضه آن بودیم و حتی فروشگاه رسمی پلی‌استیشن نیز در یک برهه زمانی به انتشار بازی در اواخر سال جاری میلادی اشاره کرده، حال با قاطعیت می‌توان گفت که Days Gone بدون هیچ تاخیر دیگری، در زمان مقرر به دست بازیکنان خواهد رسید. به بیان ساده‌تر، این خبر بدین معنا است که بی‌شک عنوان مذکور در زمان تعیین شده در سراسر جهان عرضه می‌شود. علاوه بر این‌ها، وجود مشکلات نیز دیگر زمان عرضه بازی را تغییر نمی‌دهد و چنانچه سازندگان در این مدت کوتاه متوجه ایرادات بازی شوند، با عرضه یک به‌روزرسانی در روز اول انتشار به رفع آن‌ها می‌پردازند.

در دیگر خبرهای مرتبط با بازی Days Gone، چندی پیش وب‌سایت «گیم ری‌اکتور» تصاویری از نقشه این عنوان را در اختیار بازیکنان و علاقه‌مندان قرار داد که جهان عظیم و گسترده آن را نشان می‌دهد. در طرف دیگر، سازندگان اخیرا اشاره کردند که دنیای بازی بسیار زیبا و در عین حال، به خاطر وجود زامبی‌های بی‌شمار خطرناک و بی‌رحم است.

شایان ذکر است؛ بازی مورد انتظار Days Gone در جمعه ششم اردیبهشت ماه سال سال آینده (بیست و ششم آوریل سال میلادی 2019) توسط شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی به صورت انحصاری روی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین، نسخه استاندارد این عنوان ویدیویی در حال حاضر با قیمت 59.99 در فروشگاه رسمی پلی‌استیشن قابل پیش خرید است که با تهیه آن، به چندین محتویات منحصر به فرد بازی دسترسی خواهید داشت.

حال، دیدگاه شما در رابطه با اتمام پروسه و فرآیند ساخت بازی Days Gone چیست؟ به نظر شما، آیا این عنوان به خوبی می‌تواند انتظارات بازیکنان و منتقدان را برآورده کند و تجربه عالی از مبارزه با زامبی‌ها را برای گیمرهای کنسول پلی‌استیشن 4 رقم بزند؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

Source: GameSpot
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته