کارگاه آموزشی «پیشگیری از آسیب های چهارشنبه سوری» در مساجد منتخب اردبیل برگزار می شود


کارگاه آموزشی «پیشگیری از آسیب های چهارشنبه سوری» در مساجد منتخب اردبیل برگزار می شود

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: کارگاه آموزشی «پیشگیری از آسیب های چهارشنبه سوری» ویژه نوجوانان و جوانان در مساجد منتخب اردبیل برگزار می شود.

«نادر سقاء»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کارگاه آموزشی «پیشگیری از آسیب های چهارشنبه سوری» ویژه نوجوانان و جوانان در مساجد منتخب اردبیل برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: هر ساله بخاطر ناآشنایی نوجوانان و جوانان در استفاده از مواد متحرقه شاهد بسیاری از مشکلات هستیم و خانواده را درگیر مسائل بیشتر در ایام عید می کند.

این مقام مسئول، اظهار داشت: این طرح با همکاری کانون های مساجد شهرستان اردبیل و دانشگاه علوم پزشکی در مساجد منتخب انجام می شود و امیدواریم این آموزش ها بتواند در آگاه سازی و اطلاع رسانی سازنده باشد.

سقاء، عنوان کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی یک رسالت فرهنگی است که باید مساجد در این زمینه پیشگام باشند و این کارگاه های آموزشی می تواند در راستای کاهش آسیب های چهارشنبه سوری کمک شایانی داشته باشد.

وی، یادآور شد: برپایی جشن های چهارشنبه سوری متناسب با فرهنگ و آئین های سنتی می تواند شادی و نشاط را در جامعه بیشتر کند و باید در زمینه فرهنگ سازی تلاش های بسیاری صورت گیرد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، بیان کرد: کانون ها آمادگی کامل برای همکاری با سازمان ها و ادارات در زمینه فرهنگ سازی و برگزاری چنین کارگاه های آموزشی در سطح مساجد را دارند و امیدواریم گام های موثری در این خصوص برداشته شود.

پایان پیام/365

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وهابیت مسجد را تبدیل به مرکز ترویج تروریسم کرده است/ مساجد را پایگاه تبیین مکتب اهل‌بیت...