آغاز عرضه پردازنده‌های Core i 9 توسط اینتل


آغاز عرضه پردازنده‌های Core i 9 توسط اینتل

ایتنا- سرانجام پس از انتظار بسیار طولانی، نسل نهم تراشه‌های Core i9-9980XE بدون ارائه هیچ قیمت خاص و دقیقی در بازار کشور آلمان عرضه شد.

سرانجام پس از انتظار بسیار طولانی، نسل نهم تراشه‌های Core i9-9980XE بدون ارائه هیچ قیمت خاص و دقیقی در بازار کشور آلمان عرضه شد.

به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، اینتل در زمان عرضه تراشه Skylake-X i9-9900XE آن را به‌عنوان سازه‌ای بدون هیچ قیمتی معرفی کرد و فروشش را منوط به قیمت تعیین‌شده توسط سازندگان سیستم در مزایده آنلاین دانست. به‌این‌ترتیب قیمت این تراشه می‌تواند از چند پوند آغازشده و بسیار بیشتر شود.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این مزایده به‌صورت سه ماه یک‌بار برگزار خواهد شد و تنها برای سه سازنده سیستم در دسترس خواهد بود. بااین‌حال فروشگاه آلمانی CaseKing.de نظر دیگری دارد و این پردازنده را در وب‌سایت خود با قیمت 2999 یورو به فروش می‌رساند.
آغاز عرضه پردازنده‌های Core i 9 توسط اینتل

از مشخصات این تراشه می‌توان برخورداری از 14 هسته و 28 ریسمان اشاره کرده که با سرعت 4 گیگاهرتز بدون چارچوب عرضه خواهد شد که در حالت تمام هسته‌ای به 5 گیگاهرتز می‌رسد. همچنین کش L2 4 مگابایتی و کش L3 19.25 گیگابایتی به همراه توان طراحی حرارتی 225 واتی نیز در این تراشه دیده می‌شود. اینتل در این رابطه توضیح داده است که:« تراشه اینتل Core i9-9990XE به دلیل نیازهای خاص مشتریان به‌صورت ویژه برای صنعت خدمات مالی طراحی شده است.»

اینتل در ادامه اظهار داشت که:«ازآنجایی‌که اینتل Core i9-9990XE با مشخصات منحصربه‌فرد و فرکانس بالا برای رفع نیازهای حجم کار این صنعت مورد هدف طراحی شده است می‌تواند تنها در تعداد محدود تولید شود و به‌صورت گسترده در دسترس نخواهد بود. این قطعه از طریق یک مزایده عرضه می‌شود تا عدالت در عرضه این قطعه رعایت شود.»

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان