چرخش 180 درجه داریوش شجاعیان بعد از سرمربیگری فرهاد + عکس


هافبک استقلال این بار بدون اعتراض و با چهره‌ای خوشحال دقایقی از بازی با استقلال را از روی نیمکت تماشا کرد. نوشته چرخش 180 درجه داریوش شجاعیان بعد از سرمربیگری فرهاد + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

چرخش ۱۸۰ درجه داریوش شجاعیان بعد از سرمربیگری فرهاد + عکس

شجاعیان این بار با خنده روی نیمکت نشست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۷:۰۷
چرخش 180 درجه داریوش شجاعیان بعد از سرمربیگری فرهاد + عکس

هافبک استقلال این بار بدون اعتراض و با چهره‌ای خوشحال دقایقی از بازی با استقلال را از روی نیمکت تماشا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی با پدیده که آخرین بازی وینفرد شفر بر روی نیمکت استقلال محسوب می شد، داریوش شجاعیان در دقیقه ۴۳ بازی و به دلیل آنچه نمایش ضعیف در این دقایق خوانده شد از زمین بازی تعویض شد.

اما داریوش شجاعیان که از تصمیم شفر چندان راضی به نظر نمی رسید ابتدا قصد نداشت که بعد از تعویض روی نیمکت بنشیند اما بعد از چند ثانیه نظرش عوض شد و به سمت نیمکت رفت هر چند که اصلاً از اتفاقی که برایش افتاد خوشحال نبود.

با این حال داریوش شجاعیان در بازی با استقلال خوزستان هم که آبی ها برای اولین بار فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌دیدند در اواسط نیمه دوم از زمین بازی تعویض شد اما بر خلاف بازی با پدیده با چهره‌ای خندان روی نیمکت نشست و بازی تیمش را تا دقایق پایانی تماشا کرد.

داریوش شجاعیان فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود که نقش مهمی در پیروزی های این تیم در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی داشت اما در بازگشت از یک دوره مصدومیت طولانی در نیم‌فصل دوم هنوز به فرم مطلوب نرسیده است و تلاش می کند بتواند دوباره به بازیکن آماده فصل گذشته تبدیل شود.

چرخش 180 درجه داریوش شجاعیان بعد از سرمربیگری فرهاد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق