عکس و فیلم ازدواج شیوا طاهری در زیر آب با لباس غواصی


عکس و فیلم ازدواج شیوا طاهری در زیر آب با لباسی غواصی ازدواج شیوا طاهری در زیر آب و مراسم و فیلم ازدواج بازیگر زن و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام و اخبار جدید از شغل همسر و عکس های شخصی وی را را در سایت حرف تازه مشاهده کنید. شیوا طاهری بازیگر سریال گذر از […] نوشته عکس و فیلم ازدواج شیوا طاهری در زیر آب با لباس غواصی اولین بار در مجله اینترنتی حرف...

عکس و فیلم ازدواج شیوا طاهری در زیر آب با لباسی غواصی

ازدواج شیوا طاهری در زیر آب و مراسم و فیلم ازدواج بازیگر زن و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام و اخبار جدید از شغل همسر و عکس های شخصی وی را را در سایت حرف تازه مشاهده کنید.

شیوا طاهری بازیگر سریال گذر از رنج ها ازدواج کرده و به جرگه متاهلین پیوسته است.
این بازیگر فیلمی از مراسم ازدواج و تقدیم حلقه با لباس غواصی در پیج خود منتشر کرده و نوشته است: بیا عشق جان به زندگی من خوش امدی
این خبرها و فیلم بیانگر این است که وی نیز به جرگه متاهلین پیوسته و ازدواج کرده است.

عکس و فیلم ازدواج شیوا طاهری در زیر آب با لباس غواصی

عکس همسر شیوا طاهری

او هنوز نام و هویت همسر و عکسی از او منتشر نکرده است و عکسی دو نفره از وی در اینستاگرامش مشاهده می شود و گویا او نیز مانند دیگر هنرمدان میخواهد طرفدارانش را سوپرایز کند.
او مراسم ازدواجش را در آب های قشم و در این محل برگزار کرده و با همسرش در حالیکه لباس غواصی بر تن دارد مراسم تقدیم حلقه را انجام داده اند.

وی متولد سال ۱۳۶۹ در کرج و بازیگر سینما و تلویزیون است و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر می باشد

عکس و فیلم ازدواج شیوا طاهری در زیر آب با لباس غواصی

عکس مراسم ازدواج شیوا طاهری

از کودکی به بازیگری علاقه داشته است و در یک خانواده پرجمعیت و ۷ نفره که هنر دوست هستند بزرگ شده و در سریال های چون گذر از رنج ها ئو ریکاوری و … ایفای نقش کرده است.

بازیگر جوان تلویزیون در سریال گذر از رنج ها به کارگردانی فریدون حسن پور (در نقش دنیا ) اولین تجربه بازیگری اش انجام داده

دنیا دختری رعیت زاده است که در خانه ی مهندس کنیز و کلفت است و اتفاقات زیادی برای وی رخ داد و یکی از نقش ها برجسته اش می باشد.

همچنین در سریال سریال روزهای بهتر نیز بازی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند