اولویت من در انتصاب‌ها استفاده از ظرفیت نیرو‌های بومی است


اولویت من در انتصاب‌ها استفاده از ظرفیت نیرو‌های بومی است

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید مجتمع گفت: اولویت من در انتصاب افراد در جایگاه‌های مدیریتی شرکت پتروشیمی ایلام بهره‌گرفتن از ظرفیت نیرو‌های بومی استان است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام: مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید مجتمع گفت: اولویت من در انتصاب افراد در جایگاه‌های مدیریتی شرکت پتروشیمی ایلام بهره‌گرفتن از ظرفیت نیرو‌های بومی استان است.
شاپور تقی‌پور با بیان اینکه ملاک انتخاب مدیران تجربه، تخصص و شایسته‌سالاری است افزود:مبنای مدیریت شرکت در هیچ انتصابی بر اساس حب و بغض شخصی نیست. وی با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ابراز امیدواری کرد:حفظ نظم و انظباط کاری در راس امور رئیس مجتمع قرار گیرد.
مهندس شاپور تقی‌پور با تقدیر از خدمات ارزنده‌ی مهندس مهرداد شهپر رئیس سابق مجتمع پتروشیمی ایلام ادامه داد:مهندس علی‌اصغر پیرانی از نیرو‌های باتجربه در پتروشیمی‌های اراک و ایلام بوده است و امیدواریم همه‌ی روسای واحد‌ها و کارکنان با وی همکاری مستمری داشته باشند. به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، امروز در مراسمی که در سالن کنفرانس مجتمع با حضور مهندس تقی پور مدیر عامل و روسای واحد‌ها برگزار شد، مهندس پیرانی به عنوان رئیس جدید مجتمع منصوب و از تلاش‌های مهندس شهپر تقدیر شد.
اولویت من در انتصاب‌ها استفاده از ظرفیت نیرو‌های بومی است


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راه‌اندازی سامانه جدید عرضه خودروهای برقی