دفاع تمام قد محمد تقوی از پیروز قربانی + عکس


محمد تقوی ساعتی پس از جدایی پیروز قربانی به دفاع از این مربی پرداخت. نوشته دفاع تمام قد محمد تقوی از پیروز قربانی + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دفاع تمام قد محمد تقوی از پیروز قربانی + عکس

محمد تقوی: آقای استراماچونی در دنیای فوتبال پیروز قربانی و امثال ایشان از شما بیشتر اعتبار دارند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۲
دفاع تمام قد محمد تقوی از پیروز قربانی + عکس

محمد تقوی ساعتی پس از جدایی پیروز قربانی به دفاع از این مربی پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد تقوی پیشکسوت استقلال که پس از تجربه موفق در تراکتورسازی، بنا به دلایلی از این باشگاه جدا شد در لندن در شبکه‌های فارسی زبان و در شبکه‌های اجتماعی اش به تحلیل فوتبال ایران می پردازد. محمد تقوی پس از جدایی همراه با دلخوری پیروز قربانی از استقلال به دفاع از این مربی جوان پرداخته و به هواداران استقلال توصیه کرده جوگیر رزومه مربی جوانشان نشوند.

محمد تقوی در پستی اینستاگرامی خود چنین نوشت:

پیروز قربانی یکی از جوانانی بود که زمانیکه بازی می‌کردم احترام به بزرگتر را خیلی خوب یاد گرفته بود. وقتی شنیدم پیروز دستیار استراماچونی شده بسیار خوشحال شدم اما پس از انصراف پیروز متوجه شدم در باشگاه موضوعاتی است که هنوز حل نشده است. یکی از دلایلی که حاضر نیستم به‌عنوان دستیار کار کنم همین موضوع است که سرمربیان نگاه‌شان به مربیان تنها به‌عنوان جایگزین احتمالی است نه کمک، استراماچونی هر چقدر بزرگ باشد از اسطوره‌های باشگاه استقلال بزرگ‌تر نیست.
سپاس از پیروز که در همان ابتدا نشان داد کمک‌مربی است نه بله‌‌قربان‌گو. آقای استراماچونی در دنیای فوتبال پیروز قربانی و امثال ایشان از شما بیشتر اعتبار دارند لطفا در همین ابتدا ما را زیر سوال نبرید.

دفاع تمام قد محمد تقوی از پیروز قربانی + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا