نکات مهمی که قبل سفر باید رعایت کنید


نکات مهمی که قبل سفر باید رعایت کنید

نکات مهم قبل از سفر - ممکن است برنامه ریزی برای سفر را خود انجام دهید و یا به دست مشاوران سفر بسپارید تا آن‌ها را انجام دهند. در هر صورت این کار نیاز به پیگیری دارد. مواردی مانند: برنامه و بودجه سفر، اطلاع یابی، بررسی دقیق قیمتها، مدیریت هزینه ها، مشورت با کارشناسان و... البته خود شما نیز باید نسبت به کار‌های سفر آگاه باشید.

نکات مهم قبل از سفر - ممکن است برنامه ریزی برای سفر را خود انجام دهید و یا به دست مشاوران سفر بسپارید تا آن‌ها را انجام دهند. در هر صورت این کار نیاز به پیگیری دارد. مواردی مانند: برنامه و بودجه سفر، اطلاع یابی، بررسی دقیق قیمتها، مدیریت هزینه ها، مشورت با کارشناسان و ... البته خود شما نیز باید نسبت به کار‌های سفر آگاه باشید.
نکات مهمی که قبل سفر باید رعایت کنید
توجه ویژه به برنامه‌ی سفر (بودجه. روز‌های سفر)
انتخاب مقصد سفر همیشه چالش برانگیز است. اگر می‌خواهید یک انتخاب معقول داشته باشید، باید آنرا با توجه به بودجه‌ی سفر و تعداد روز‌های سفر، انتخاب کنید. البته اختصاص دادن بودجه و تعیین روز‌های سفر باید قبل از سفر انجام شود تا هنگام انتخاب مقصد، بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.
نکات مهمی که قبل سفر باید رعایت کنید
اطلاع از اخبار و اطلاعات سایت‌های مسافرتی
همیشه در چندین سایت مسافرتی عضویت داشته باشید تا خبر‌های مربوط به تخفیف را دریافت کنید. در برخی زمان ها، سفر‌های تخفیف داری ارائه می‌شود که با اطلاع داشتن از آنها، می‌توانید به راحتی خریداری کنید. این تخفیفات سهم ویژه‌ای در هزینه‌های سفر دارد.
نکات مهمی که قبل سفر باید رعایت کنیدمعروف و گران بودن نشانه ارائه بهترین خدمات نیست
برخی از آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و پرواز‌ها بدلیل معروفیتی که در کسب و کار خود بدست آورده اند، گران‌تر نیز هستند. همیشه گران بودن به معنای ارائه بهترین خدمت نیست. برخی هتل‌های تازه تاسیس نیز هستند که دارای امکانات مناسبی هستند و به دلیل راه اندازی جدید، تخفیفات خوبی ارائه می‌دهند.
نکات مهمی که قبل سفر باید رعایت کنیدبه هزینه‌های اضافی، بگویید "نه"
آژانس‌های مسافرتی معمولا، گزینه‌های زیادی را برای بسته‌های مسافرتی در نظر می‌گیرند و برای سود بیشتر، بسیار تبلیغ می‌کنند. این گزینه‌ها که باید هزینه‌ی بیشتری را برای آن پرداخت کنید را می‌توانید خود با پرداخت هزینه‌ای کمتر انجام دهید.
نکات مهمی که قبل سفر باید رعایت کنیدمشتری آژانس‌های پاسخگو باشید
معمولا مسافرت در روز‌های تعطیل صورت می‌گیرد. ممکن است در طول سفر در رابطه به هتل و یا مکان‌های گردشگری نیاز به راهنمایی آژانس مسافرتی و یا هماهنگی داشته باشید. آژانس‌های مسافرتی ۷ ساعت در ۲۴ ساعت را باید باز باشند تا پاسخگوی مسافران باشند. پس هماهنگی‌های لازم را داشته باشید و آژانس مسافرتی خوبی را انتخاب کنید.
نکات مهمی که قبل سفر باید رعایت کنیدبرنامه ریزی سفر را به خوبی انجام دهید
برنامه ریزی خوب برای سفر، نه تنها باعث صرفه جویی در بودجه و هزینه‌ها می‌شود، بلکه باعث می‌شود تا از امکانات بیشتری بهره‌مند شوید.
مترجم: سحر مردانه | منبع: dqindia.com
نکات مهمی که قبل سفر باید رعایت کنید
نکات مهمی که قبل سفر باید رعایت کنید


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش