یک میلیارد ریال به صندوق‌های خرد روستایی و عشایری تالش اختصاص می یابد


یک میلیارد ریال به صندوق‌های خرد روستایی و عشایری تالش اختصاص می یابد

آستارا ایرنا _ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت:در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی در شهرستان تالش تسهیلات بلاعوض به مبلغ یک میلیارد ریال به این صندوق‌ تعلق خواهد گرفت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش ، فاطمه رفیعی با اشاره به به طرح صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی اظهار داشت: این طرح به زنان روستایی و عشایری کمک می‌کند که با دسترسی آسان و بدون وثیقه و ضمانت از تسهیلات بهره مند شوند.

فرماندار تالش نیز در نشست تبادل تجربه امور بانوان و خانواده با حضور فاطمه رفیعی و زهرا فرجی مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری های گیلان و مرکزی و کارشناسان حوزه بانوان دو استان و مشاوران بانوان و خانواده فرمانداری های غرب گیلان در محل فرمانداری این شهرستان گفت : دین اسلام حقوق زن و مرد را برابر قرارداده است و در دین اسلام به خانواده اهمیت زیادی داده شده است به طوری که هیچ بنایی نزد خدا بهتر از خانواده نیست.
سید عیسی مهدوی افزود: زنان آنقدر توانایی دارند که در کنار تشکیل یک خانواده خوب و بسیار موفق بتوانند در فعالیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مشارکت داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: نگاه دولت تدبیر و امید به قشر زنان نگاه ویژه بوده و توانسته در سطوح مختف مدیریتی از بانوان استفاده کند که نتایج بسیار مثمر ثمری هم حاصل شده است.

زینب شفقی پور مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه زنان و خانواده در تالش خواستار رفع برخی موانع و مشکلات حوزه زنان به خصوص زنان بد سرپرست شهرستان شد.

مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان و مرکزی از دو طرح اشتغال زا، سردخانه خانم راسخی بانوی کار آفرین برترشهرستان در بخش حویق و فعالیت‌های کشاورزی و پخت غذاهای سنتی زنان روستایی در بخش کرگانرود بازدید نمودند.

تالش در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان با ۲۰۰ هزارنفر جمعیت و متشکل از ۴ بخش مرکزی، اسالم، کرگانرود، حویق می‌باشد.

۷۱۰۶ / ‏‬ ۷۱۲۴ /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر