مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی کشور در شاهرود آغاز شد


مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی کشور در شاهرود آغاز شد

شاهرود- ایرنا - بیست و یکمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور  27 تیم از استان های مختلف کشور در شاهرود  آغاز شد. 

رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۳۳۳ شرکت کننده در این دوره از برای مسابقات با دست راست و ۳۰۰تن هم برای مسابقه با دست چپ نام نویسی کرده و وزن کشی کردند.

مجید محمدی گفت: از ساعت ۹ صبح این دوره از مسابقات در سالن آمفی تئاتر شرکت زغال سنگ البرز شرقی آغاز شده است.
وی با بیان اینکه مبلغ ورودی برای هر شرکت کننده ۶۰۰هزار ریال است، تصریح کرد: به دستور وزیر ورزش و جوانان ، شرکت کنندگان ۶ استان سیلزده از پرداخت ورودی معاف هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود با بیان اینکه ۳۰ داور از استان های مختلف این دوره از مسابقات را قضاوت می کنند ، تاکید کرد : برگزیدگان این مسابقات به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ کشور رومانی راه پیدا خواهند کرد.

محمدی اظهار داشت: این مسابقه ها در رده های سنی جوانان ، امید ، معلولین ، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود ، ادامه داد: این دوره از مسابقات به همت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ، اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود ، هیات بدنسازی استان سمنان ، هیات بدنسازی شهرستان شاهرود ، شهرداری شاهرود ، فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود ، شورای اسلامی شهرستان شاهرود ، کانون بسیج و ورزشکاران شاهرود برگزار می شود.
شهرستان شاهرود دارای ۱۵ هزار ورزشکار سازمان یافته است.
۱۰۲۳/۶۱۶۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر