در جزیره بیوک آدا کافه‌گردی کنیم


اگر به کافه گردی علاقه مند هستید این مژده را به شما می دهیم که در سفر به جزیره بیوک آدا کافه های جذابی خواهید دید. در این مطلب می توانید قبل از این که به جزیره بیوک آدا برسید،کافه گردی کنید! همین که پای تان به بیوک آدا برسد، کافه چی ها از اتوبوس دریایی تا هتل ها و مغازه های کوچک و بزرگ جزیره بیوک آدا، منتظر گرفتن سفارش شما هستند. شما می توانید در...

اگر به کافه‌گردی علاقه‌مند هستید این مژده را به شما می‌دهیم که در سفر به جزیره بیوک آدا کافه‌های جذابی خواهید دید. در این مطلب می‌توانید قبل از این‌که به جزیره بیوک آدا برسید،کافه‌گردی کنید! همین که پای‌تان به بیوک آدا برسد، کافه‌چی‌ها از اتوبوس دریایی تا هتل‌ها و مغازه‌های کوچک و بزرگ جزیره بیوک آدا، منتظر گرفتن سفارش شما هستند. شما می‌توانید در سفر به این جزیره خوش منظره و دوست داشتنی صبحانه‌تان را در یکی از کافه‌ها هنگامی که مناظر زیبای جزیره را می بینید، میل کنید. برای استراحت عصرگاهی در فصل تابستان کافه‌هایی که فضای آزاد دارند مناسب‌ترند.

گشت جزیره بیوک آدا

کافه اتوبوس‌های دریایی جزیره بیوک آدا

کافه‌گردی را می‌توانید از ابتدای سفر خود به بیوک آدا شروع کنید. وقتی شما از استانبول به بیوک آدا با اتوبوس‌های دریایی راهی شدید، اولین کافه سر راه شما کافه اتوبوس دریایی است. شما می‌توانید در طول مسیر سفرتان به کافه اتوبوس‌های دریایی رفته و سفارش خود را به کافه‌چی دهید. اگر سفرتان به جزیره بیوک آدا در زمستان باشد، لذت نوشیدنی گرم در کنار همسفران‌تان در فضای داخلی کافه بسیار دل‌چسب خواهد بود. دیدن مناظر زیبای جزایر پرنس از قاب پنجره این کافه تماشایی است.

صبحانه و کافه‌های جزیره بیوک آدا

در کنار مناظر زیبای جزیره بیوک آدا خوردن صبحانه بسیار دل‌چسب خواهد بود. انتخاب با شماست می‌خواهید از خدمات صبحانه کدام‌یک از کافه‌ هتل‌ها، کافه رستوران‌ها، شیرینی فروشی‌ها و... استفاده کنید. صبحانه‌ای مفصل می‌خواهید یا در وعده صبحانه به یک چای با شیرینی یا نان خوشمزه ترکی بسنده ‌می‌کنید؟

در جزیره بیوک آدا کافه‌گردی کنیم

کافه هتل‌های جزیره بیوک آدا

در جزیره بیوک آدا خصوصا اگر اقامت چند روزه دارید، کافه‌ها می‌توانند خیلی به شما نزدیک باشند. مثلا در طبقه دیگر هتل محل اقامت‌تان. در جزیره بیوک آدا بیشتر هتل‌ها کافه دارند. معروف‌ترین آن‌ها کافه هتل splendid-palace و کافه هتل ada palas هستند.

در جزیره بیوک آدا کافه‌گردی کنیم

در جزیره بیوک آدا کافه‌گردی کنیم

کافه رستوران‌های جزیره بیوک آدا

در سفرتان به جزیره بیوک آدا اگر علاقه‌مندید بعد از غذا به کافه بروید می‌توانید یکی از بهترین رستوران‌های جزیره بیوک آدا که خدمات کافه هم دارند را انتخاب کنید. با این انتخاب در وقت‌تان صرفه جویی خواهید کرد. کافه‌رستوران باغ آناستازیا (Anastasia Garden Cafe Restaurant) یکی از کافه‌های معروف بیوک آداست.

در جزیره بیوک آدا کافه‌گردی کنیم

کافه شیرینی فروشی‌های جزیره بیوک آدا

در جزیره بیوک آدا کافه‌‌ها حال و هوای خاصی دارند. لذت نوشیدن قهوه و کیک و یا چای و شیرینی‌های خوشمزه ترکی سفرتان را شیرین‌ و دلچسب‌تر خواهد کرد. در این جزیره بعضی از شیرینی‌فروشی‌‌ها یا مغازه‌هایی که فروش قهوه و شکلات و آب‌نبات دارند را خواهید دید. ممکن است این مغازه‌ها خدمات کافه را نیز برای مشتریان خود داشته باشند. پس اگر گذرتان به آن‌ها خورد می‌توانید کافه "جزیره آب نبات" (Buyukada Sekercisi Candy Island) را انتخاب کنید و صبحانه یا عصرانه‌تان را در کافه آب‌نبات صرف کنید.

کافه پارک طبیعت جزیره بیوک آدا

رفتن به پارک طبیعت یکی از تفریحات جزیره بیوک آدا محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. این پارک زیبا چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از جزیره و دریای مرمره دارد. اگر زمانی که روی نیمکت‌های پارک طبیعت در سایه‌سار درختان کاج و صنوبر نشسته‌اید دل‌تان قهوه ترکی یا یک چای ترکی اعلا خواست. می‌توانید به کافه پارک طبیعت بروید. خوردن صبحانه در کافه پارک طبیعت تجربه‌ای دوست داشتنی است.

در جزیره بیوک آدا کافه‌گردی کنیم

تور زمینی استانبول



1398/05/16 | کد مطلب: 4580
در جزیره بیوک آدا کافه‌گردی کنیم
در جزیره بیوک آدا کافه‌گردی کنیم مریم نیساری
در جزیره بیوک آدا کافه‌گردی کنیم

کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری علاقمند به پژوهش در حوزه مباحث شهر، میراث فرهنگی و گردشگری


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه جاذبه های گردشگری جهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند