دانشجویان پیام نور گناوه با فرایند آموزه های جرم شناسی آشنا شدند


دانشجویان پیام نور گناوه با فرایند آموزه های جرم شناسی آشنا  شدند

گناوه - ایرنا - دانشجویان دانشگاه پیام نور گناوه با حضور در یک کارگاه آموزشی با فرایند قوانین کیفری جرم شناسی و جامعه شناسی جنایی آشنا شدند.

در این کارگاه 2 روزه با شرکت ۳۰ نفر از دانشجویان اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه در خصوص مقدمات و جلوه های جرم شناسی در حقوق کیفری ایران ، تعاریف و سایر مجازات ها در این حوزه مطالبی ایراد کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور گناوه و مدرس کارگاه آموزشی گفت: از آنجا که قسمت قابل توجهی از قوانین کیفری ایران در ارتباط مستقیم با جرم شناسی است و در دوره های مختلف تحصیلی دانشگاهی بصورت در خور و قابل توجه به این دانش ارزشمند توجهی نشده ، گروه حقوق با مشارکت و همکاری اساتید و انجمن علمی حقوق پیام نور اقدام به برگزاری این کارگاه کرده است.

احمدرضا ونکی افزود: در این کارگاه مقدمات جرم شناسی و مبانی و تعاریف و مباحثی مرتبط از کتاب جلوه های جرم شناسی در حقوق کیفری ایران که خود به تازگی تالیف کرده ام مطرح و مورد کنکاش قرار گرفت.

وی یادآورشد: دیگر مدرسان این کارگاه در ارتباط با مباحث جرم شناسی زندان و سایر مجازات ها در حقوق کیفری ایران ، دانشجویان را آشنا و آموزش دادند.

مدرسان دیگر این کارگاه علی حسن ابراهیمی و منصوره حسینی از اساتید دانشگاه پیام نور گناوه بودند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۳ دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی و علمی کاربردی است.

۶۱۶۴


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کارت ملی هوشمند برای 90 درصد متقاضیان در استان بوشهر صادر شد