پرسپولیسی‌ها چهارشنبه به هیئت فوتبال می‌روند/ کاپیتان‌های پرسپولیس در بوشهر


پرسپولیسی‌ها چهارشنبه به هیئت فوتبال می‌روند/ کاپیتان‌های پرسپولیس در بوشهر

طبق اعلام دبیر هیئت فوتبال تهران، بازیکنان پرسپولیس چهارشنبه برای ثبت برگه مشخصات فردی به هیئت فوتبال می آیند.

پرسپولیسی‌ها چهارشنبه به هیئت فوتبال می‌روند/ کاپیتان‌های پرسپولیس در بوشهربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه اعضای باشگاه استقلال تهران در روز‌های شنبه و یکشنبه به هیئت فوتبال رفتند و برگه مشخصات فردی خود را ثبت کردند، قرار است روز چهارشنبه نیز سرخپوشان به هیئت فوتبال بروند.

طبق اعلام عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال تهران، بازیکنان پرسپولیس چهارشنبه برای ثبت برگه مشخصات فردی به هیئت فوتبال می‌روند. البته ابتدا گفته می‌شد بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، قرار است شنبه با حضور در هیئت فوتبال تهران، برگه مشخصات فردی را ثبت کنند که به چهارشنبه افتاد.

سرخپوشان در فصل نقل و انتقالاتی ۷ بازیکن از جمله وحید امیری، کنعانی زادگان و فرشاد احمدزاده را به خدمت گرفتند و تلاش کردند دیگر بازیکنان، فوتبالیست‌های جوان دیگر باشند.

در پایان لازم به ذکر است، هنوز زمان برگزاری مسابقات لیگ نوزدهم مشخص نیست، اما پرسپولیس باید در هفته اول رو در روی پارس جنوبی قرار بگیرد.

کاپیتان‌های پرسپولیس در بوشهر

خبر دیگر اینکه در جریان بازی‌های فصل گذشته و در جم آبادان که پرسپولیس هم حضور داشت، در پایان بازی، برخوردی بین علیرضا بیرانوند و یکی از ماموران نیروی انتظامی اتفاق افتاد و دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به همین منظور قصد داشت برای دلجویی از این مامور، ملاقاتی حضوری با او داشته باشد. او همراه با ماهینی و حسینی قرار است راهی بوشهر شود.

بیشتر بخوانید:

ناراحتی کالدرون از بازیکنان پرسپولیس/ تمرینات سرخپوشان پشت در‌های بسته برگزار می‌شود

جلسات خصوصی در پرسپولیس/ کالدرون، سیستم سرخپوشان را مشخص کرد

پرسپولیس مشکلی برای همراهی هوادارانش مقابل پارس جنوبی ندارد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)