موندو: بایرن مونیخ شرایط کوتینیو را از بارسلونا جویا شده است


موندو: بایرن مونیخ شرایط کوتینیو را از بارسلونا جویا شده است

بایرن پس از منتفی شدن خرید سانه حالا سراغ دیگر گزینه‌ها رفته است.

طرفداری - بایرن مونیخ وضعیت فیلیپه کوتینیو را زیر نظر دارد.

به گزارش موندو دپورتیوو، آینده کوتینیو در بارسلونا همچنان روی هوا و کاملا نامشخص است. پس از اینکه تاتنهام برخلاف توافق شفاهی‌اش با بارسا، پاسخ فکس بارتومئو را نداد تا انتقال کوتینیو به اسپرز منتفی شود، حالا این هافبک برزیلی باید به دنبال مقصد دیگری باشد. پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر بسته شده و این یعنی فقط لوشامپیونه، سری آ و بوندس لیگا به عنوان مقاصد احتمالی کوتینیو مطرح خواهد بود.

دو سناریو در رابطه با آینده کوتینیو وجود دارد. اولین مقصد احتمالی او، پاری سن ژرمن است که باید دید موافقت می کند کوتینیو را به عنوان بخشی از قرارداد بازگشت نیمار به بارسلونا قبول کند یا خیر. رسانه‌های معتبر فرانسوی می‌گویند پاری سن ژرمن این پیشنهاد را پذیرفته است. گزینه دوم کوتینیو، بایرن مونیخ است. غول آلمانی اخیر شرایط هافبک برزیلی را از بارسلونا جویا شده و قصد داشته به طور کامل در جریان وضعیت او قرار بگیرد. بایرن می‌خواسته بداند بارسا برای فروش کوتینیو یا قرض دادن او چه مبلغی طلب خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست علاقه بایرن مونیخ به کوتینیو چقدر جدی است اما از آنجا که پنجره نقل و انتقالات در آلمان تا 25 آگوست باز است، باواریایی‌ها فرصت زیادی برای تصمیم گیری ندارند. بعید است کوتینیو در صورت از راه رسیدن پیشنهادی جذاب، با آن مخالفت کند چون او هم اکنون رسما انتخاب پنجم والورده در خط حمله پس از مسی، سوارز، گریزمان و دمبله است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی